Başarı Hikayeleri

Barış Üstünkaya

Barış Üstünkaya
AKG | Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Röportajın videosunu izlemek için tıklayınız>>

Şirketimiz 2016’nın son yılında kültür ve turizm bakanlığının yapmış olduğu ihaleyi kazanarak 186 müze ve ören yerinde müze mağazaları ve kafeleri işletme işini yapmaya başladı. İhaleyi kazandıktan sonra yoğun bir hazırlık süreci geçirdik. Bu süreç içerisinde yaptığımız işin ne olduğu, Türkiye ve dünyada yapılan diğer işlere göre nasıl konumlandığı analiz edildi. Baktığımızda, 186 müze ve ören yerinde ki mağazalarımızla dünyanın en büyük müze ve mağaza işletmecisi konumundayız. Bu Türkiye için çok önemli bir başarı, gurur kaynağı. Çünkü dünyada başka böyle bir operasyon yapısı yok.

PerspectivePerspective Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Gencer: 

“Nebim V3’ün sunduğu sistemli ve güvenli çalışma şekli sayesinde gelişimimize katkı sağlıyoruz.”

Kelebek Tekstil olarak kadın giyim sektöründe yola çıktığımız ilk gün, kaliteli üretim kararlılığını ortaya koyduk ve bugüne kadar bu söylemimizden asla taviz vermedik. Bugün markamız Perspective ile 42 ülkede 100’ü aşkın satış noktasında tüketicilerle buluşuyoruz. Gerek akademik, gerek profesyonel hayatın güçlü isimlerinden oluşan dinamik bir kadroya sahibiz. Koleksiyonlarımızı dünya markalarının moda takvimleri ile eş zamanlı olarak hazırlıyor ve tüketici ile buluşturuyoruz. Hedefimiz Türkiye’nin öncü moda markaları arasında yer almak. Bu hedef doğrultusunda Türkiye’de ve dünyada güçlü bir ivme ile büyümeye devam edeceğiz.

Dagi Proje Müdürü Selçuk KahyaDAGİ Proje Müdürü Selçuk Kahya:

“Nebim V3 ve Hugin VX 675 Mobil EFT POS ile geçiş yaptığımız 50 mağazamızda işlemlerimizi daha hızlı ve güvenli olarak gerçekleştirebiliyoruz.”

Nebim V3 ile Hugin VX 675 Yazar Kasa POS entegrasyon sürecini tamamlamış olmamızdan dolayı, satışlarımızın daha hızlı ve güvenli olarak gerçekleşmesini sağlamış olduk. Nisan 2016 döneminde başladığımız entegrasyon sürecimiz 1 ay içerisinde tamamlanmış ve tüm Mağazalarımızda canlı kullanıma geçmiştir. Nebim V3 ile Yeni Nesil ÖKC ‘lerin entegre çalışması sayesinde, satış/tahsilat süreci pratik ve hızlı bir şekilde tamamlanmaktadır. 

birkenstockBirkenstock Bilgi İşlem Sorumlusu, Mustafa Özen:

 “Birkenstock olarak tüm mağazalarımızda Yeni Nesil ÖKC’ye sorunsuz olarak geçiş yaptık.”

Kısa bir süre içerisinde Birkenstock olarak tüm mağazalarımızda Yeni Nesil ÖKC’nin canlı kullanımına geçtik. Her firma gibi biz de yeni olan bu süreçte adaptasyon problemleri yaşadık. Ancak Nebim’in bu süreç için oluşturduğu uzman ekip sayesinde geçişlerimizi minimum sorunla atlattık.Nebim ekibi ile birlikte nerede, neleri geliştirmemiz gerekiyor bu noktaları tespit ederek bir yol haritası çıkardık. Bu yol haritasına göre internet alt yapımızı güçlendirdik. Bu güçlendirme ile birlikte Nebim ve Hugin tarafındaki güncellemeleri takip ederek şu andaki durumuza ulaştık.

Batik-TiffanyBatik Genel Müdürü Emre Ziyal:

“Nebim’in değişen e-Dönüşüm dinamiklerine azami derecede özen göstermesi, Nebim’i tercih etmemizin isabetli bir karar olduğunu tekrar hatırlattı.”

Nebim, e-Dönüşüm sürecinde GİB’in tebligatlarına uygun olarak çözümlerini düzenledi ve tam zamanında ürettiği çözümleri bizlerle paylaştı. Yaşadığımız geçiş süreci içerisinde Nebim’in deneyimli ekibi, Batik bünyesinde gerekli uyarlamaları önceden yaparak, e-Fatura ve e-Arşiv’e bizleri zamanında geçirdi.  Bu sayede müşterilerimize sorunsuz bir hizmet sunma fırsatını yakalamış olduk. Nebim’in sürekli değişen e-Dönüşüm dinamiklerine azami derecede özen göstermesi, bu süreçte bize de Nebim’i tercih etmemizin isabetli bir karar olduğunu hatırlatı.