Başarı Hikayeleri

Dagi Proje Müdürü Selçuk KahyaDAGİ Proje Müdürü Selçuk Kahya:

“Nebim V3 ve Hugin VX 675 Mobil EFT POS ile geçiş yaptığımız 50 mağazamızda işlemlerimizi daha hızlı ve güvenli olarak gerçekleştirebiliyoruz.”

Nebim V3 ile Hugin VX 675 Yazar Kasa POS entegrasyon sürecini tamamlamış olmamızdan dolayı, satışlarımızın daha hızlı ve güvenli olarak gerçekleşmesini sağlamış olduk. Nisan 2016 döneminde başladığımız entegrasyon sürecimiz 1 ay içerisinde tamamlanmış ve tüm Mağazalarımızda canlı kullanıma geçmiştir. Nebim V3 ile Yeni Nesil ÖKC ‘lerin entegre çalışması sayesinde, satış/tahsilat süreci pratik ve hızlı bir şekilde tamamlanmaktadır. 

birkenstockBirkenstock Bilgi İşlem Sorumlusu, Mustafa Özen:

 “Birkenstock olarak tüm mağazalarımızda Yeni Nesil ÖKC’ye sorunsuz olarak geçiş yaptık.”

Kısa bir süre içerisinde Birkenstock olarak tüm mağazalarımızda Yeni Nesil ÖKC’nin canlı kullanımına geçtik. Her firma gibi biz de yeni olan bu süreçte adaptasyon problemleri yaşadık. Ancak Nebim’in bu süreç için oluşturduğu uzman ekip sayesinde geçişlerimizi minimum sorunla atlattık.Nebim ekibi ile birlikte nerede, neleri geliştirmemiz gerekiyor bu noktaları tespit ederek bir yol haritası çıkardık. Bu yol haritasına göre internet alt yapımızı güçlendirdik. Bu güçlendirme ile birlikte Nebim ve Hugin tarafındaki güncellemeleri takip ederek şu andaki durumuza ulaştık.

Batik-TiffanyBatik Genel Müdürü Emre Ziyal:

“Nebim’in değişen e-Dönüşüm dinamiklerine azami derecede özen göstermesi, Nebim’i tercih etmemizin isabetli bir karar olduğunu tekrar hatırlattı.”

Nebim, e-Dönüşüm sürecinde GİB’in tebligatlarına uygun olarak çözümlerini düzenledi ve tam zamanında ürettiği çözümleri bizlerle paylaştı. Yaşadığımız geçiş süreci içerisinde Nebim’in deneyimli ekibi, Batik bünyesinde gerekli uyarlamaları önceden yaparak, e-Fatura ve e-Arşiv’e bizleri zamanında geçirdi.  Bu sayede müşterilerimize sorunsuz bir hizmet sunma fırsatını yakalamış olduk. Nebim’in sürekli değişen e-Dönüşüm dinamiklerine azami derecede özen göstermesi, bu süreçte bize de Nebim’i tercih etmemizin isabetli bir karar olduğunu hatırlatı.

TALU Mustafa GültepeTalu Tekstil: “Teknolojinin bize sunduğu fırsatları sektöre taşımak konusunda Nebim ile olan iş birliğimize devam edeceğiz.”

Birçok süreç yeniden analiz edilerek Nebim ile birlikte yeniden yapılandırıldı; bunların başında sipariş alımı, hammadde satın alma ve depolama süreçleri yer almaktadır. Daha sonrasında üretim süreçlerine dokunularak iyileştirmeler yapılmaya başlanmıştır. Adapazarı’nda bulunan tesisimizde Nebim V3’ün üretim bant verimliliği uygulamaları ile dikim bantlarımızdaki verimlilikleri anlık olarak bant bant izleyebiliyoruz. Ayrıca bizim için önemli süreçler olan ürün dikim ve ütü paket aşamalarını barkodlu olarak takip edebiliyoruz. Son zamanlarda Nebim V3 ile birlikte kalite kontrol noktalarımızda ilave pratik girişler yaparak, kalite kontrol süreçlerimiz üzerinde de iyileştirme çalışmaları yapmaktayız. Mali işler süreçlerimizde ise birçok yeni kanuni zorunluluk da dikkate alınarak Nebim V3 ile birlikte yeniden yapılandırıldı.

ARC Yönetim Kurulu BaşkanıARC Firması Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Alıravcı: 

“Nebim V3 ile tüm operasyonel süreçlerimizi verimli bir şekilde yürütürken e-Dönüşüm sürecine de hızla adapte olduk.”

Nebim V3 ile birlikte; 3 ayrı ticari unvanı aynı veri tabanı içerisinde tutabiliyor ve tüm süreçleri ile muhasebeleştirmeye kadar takip edebiliyoruz. Bu sayede konsolide raporlar alarak hızlı bir şekilde analiz yapabiliyoruz. Ürün kartlarını markaların kendilerinden isteyip, Nebim V3’e otomatik aktarabiliyoruz. Bu işlem sayesinde ürünün satışa çıkma sürecini çok hızlı bir şekilde sağlamış oluyoruz. Nebim V3 Ürün Servis Destek Uygulaması ile inceleme ürünlerini daha iyi yönetir duruma geldik.