Brooks Brothers

Brooks Brothers Türkiye Genel Müdürü, Füsun Kuran:

"Nebim V3 ERP'nin kasadaki Paro entegrasyonu sayesinde müşterilerimize avantajlı kampanyalar sunuyoruz."

ABD'nin ilk hazır giyim markası olan ve Türkiye'deki ilk mağazasını Zorlu Center'da açan Brooks Brothers Türkiye Genel Müdürü Füsun Kuran, markanın büyüme planlarından, büyüme sürecindeki Nebim V3 ERP etkisinden ve gelecek planlarından bahsetti. Nebim V3'ü tercih etme nedenlerinden de bahseden Kuran, özellikle Nebim V3 ve Paro entegrasyonu ile sağladıkları faydaları anlattı.

ABD'nin ilk hazır giyim markası Brooks Brothers olarak Türkiye'deki ilk mağazanızı Zorlu Center'da açtınız. Brooks Brothers'ın hikayesini paylaşabilir misiniz?

Brooks Brothers, Amerika'nın ilk hazır giyim markası. 1818'den bugüne Seersucker, Madras, ütü gerektirmeyen gömlek ve orijinal düğmeli polo yaka gibi ikonik ürünleriyle tanınıyor. Henry Sands Brooks tarafından 1818'de New York'daki ilk mağaza açıldığından bu yana Brooks Brothers markası müşterileriyle inanılmaz bir bağ kurularak bugünlere kadar geldi. Şu an Amerika ve Kanada'da toplam 298 mağazası olan marka; Uzakdoğu, Londra, Milano, Tokyo, Paris, Atina gibi dünyanın 270'ten fazla noktasında hizmet veriyor. Brooks Brothers ile birlikte kendine güvenen, başkaları için giyinmeyen gustolu insanlar, gerçek tarz sahibi kişiler uzun zamandır bekledikleri gerçek kalite ve stil ile buluştular. Perakendecilikte en iyi kaliteye sahip ürünleri üret, adil fiyatlarla satışlarını gerçekleştir. Sadece bu özel ürünleri anlayan ve takdir eden müşterilerle yol al" misyonuyla perakendenin önde gelen ve lider hazır giyim markası olan misyonumuz, markanın sektöre nasıl bir yenilik getireceğinin en kısa anlatımı.

Başkanlar ve Hollywood yıldızlarının markası olarak bilinen Brooks Brothers olarak Türkiye'deki ilk mağazanızı Zorlu Center'da açtınız. Brooks Brothers olarak önümüzdeki dönemlerde büyüme planlarınız hakkında bilgi verebilir misiniz?

Önümüzdeki 3 yıl içinde 7 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Büyüme planımız içinde İzmir ve Ankara var. Daha sonraki yıllarda diğer illerimizde olmayı da düşünebiliriz.

Tüm bu büyüme planlarınız içerisinde Nebim V3 ERP ile tanıştınız. Nebim V3 ERP'yi tercih etme nedenlerinizden bahseder misiniz?

Daha önce de bir Nebim kullanıcısı olarak, büyüme ve gelişme planlarımızı değerlendirdiğimizde bir üst versiyona geçmemizin iş süreçlerimize daha çok fayda sağlayacağını gördük. Bu değerlendirme sonucunda, Nebim ile olan işbirliğimizi kullandığımız yazılımı bir üst versiyon olan Nebim V3 ERP'ye geçirerek sürdürmeye başladık. Bu kararımızda; özellikle Nebim V3'ün güçlü indirim kampanyası desteğini içermesi, Paro ve Hopi gibi müşteri sadakat yönetimi platformlarını destekleyen bir ERP olması, veri ambarı üzerinden esnek raporlama ve analiz yetenekleri bizim için tercih sebepleri oldu.

Tercih sebeplerimizden biri olan Nebim V3'ün indirim kampanyaları yönetimi modülü, Perakende sektöründe hizmet veren bir firma olarak bizim için çok önemli oldu. Satışlarımızın artmasına yönelik planladığımız kampanyalar sürecinde hızlı karar vermek ve hızla uygulamak gerekiyor. Bu anlamda Nebim V3'ün sunduğu indirim kampanyası desteği ile başarılı kampanyalar yapabiliyoruz.

Nebim'in Paro entegrasyonunun size nasıl bir getirisi oldu?

CRM ve loyalty konusunda Paro ile çalışmaktayız. CRM süreçlerimiz için Paro'dan yararlanıyor, Paro'nun sunmuş olduğu yeni analiz araçları ile CRM konusunda oldukça detaylı raporlar alabiliyor ve müşterilerimizi yakından takip edebiliyoruz. Müşterilerimiz için sezon süresince sürekli özel kampanyalar yapmaktayız. Mağazalarımızda kasalarda kullandığımız Nebim V3 POS modülünün Paro entegrasyonu sayesinde Paro kampanyalarını çalıştırabiliyor, aldığımız müşteri verileri sayesinde kampanya performansını ölçebiliyor ve a önümüzdeki dönemler için planladığımız yeni kampanyaları şekillendirebiliyoruz.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.