Faik Sönmez

Faik Sönmez markasının hikayesinden bahsedebilir misiniz?

1950 yılında sipariş üzerine çalışmaya başlayan Faik Sönmez, kısa sürede İstanbul'un en aranılan kadın terzisi oluyor ve ısmarlama dikişten gelen prova ve kalıp bilgisini 1972 yılında aynı titizlikle konfeksiyona aktarıyor. 20 seneyi aşkın prova tecrübesiyle Türk kadınının ölçülerine uygun kalıplar hazırlayarak; kişiye özel tasarlanmış kadar rahat giysileri, özenli dikişi, kaliteli kumaşları ulaşılabilir fiyat anlayışı ile sunuyor. Faik Sönmez'de değişim 65 yıldır devam etse de, kalite anlayışımız hep aynı. Faik Sönmez'de 65 yıllık tecrübemizle, büyük bedenin, küçük beden giysinin büyütülmüş hali olmadığını biliyoruz. Tüm modellerimizde bu detayı göz önünde bulunduruyoruz. Her dönem klasik olabilecek giysilerimizde ‘şıklık', ‘sadelik', ‘detaya gösterilen özen', özetle ‘kalite' anlayışını ön planda tutuyoruz. 40 beden ve üzeri kadınların modayı kendilerine uyarlayıp, içinde kendilerini mutlu ve ‘trendy' hissedebilecekleri, günün çizgilerini taşıyan modeller üretiyoruz. Biliyoruz ki büyük bedende de birçok seçenek olmalı ve büyük beden kadınlar vücutlarını gizleyen sıradan giysilerle değil; düşünülmüş, uğraşılmış ve severek hazırlanmış giysilere sahip olabilmeliler.

Türkiye'de 38 mağazası ve 60'a yakın toptan satış noktası olan bir firma olarak Nebim V3 ERP'yi tercih ettiniz. Nebim V3'ü tercih etme nedenlerinizden bahseder misiniz?

2004 yılından beri Nebim Winner kullanıcısıyız. Hayatımıza yeni giren e-Defter ve yakın zamanda hayata geçmesi planlanan Yeni Nesil ÖKC, e-Arşiv gibi konularda çözümü olan, sağlam ve esnek bir çalışma ortamı sunan Nebim V3 ERP'nin firmamız için uygun olacağını düşündük.

Nebim V3 ERP'ye geçtikten sonra iş süreçlerinizde ne gibi değişiklikler oldu? Sağladığı faydaları anlatabilir misiniz?

Nebim V3 ERP, bugüne kadar Nebim Winner tarafında yaptığımız işlemlerin daha kontrollü, yetkiye dayalı ve süreçlere bağlı şekilde işlemesine önemli katkıda bulundu. Nebim V3 POS arayüzünün hızlı ve pratik kullanımı sayesinde kasiyerler hız kazandı ve müşteri memnuniyetimiz arttı. Yine müşteri memnuniyetimizi artıran bir başka özellik ise esnek kampanyalar ile istenilen zamanda, istenilen türde kampanyanın planlanabilmesi ve tüm satış noktalarında uygulanabilmesi oldu. Nebim V3'ün ürün hiyerarşisi özelliği ile hatalı kart tanımlamalarını önledik. Ve böylece kullanıcıların hata yapma oranını düşürerek sağlıklı veri oluşturulabilmesini sağladık. Nebim V3'ün en önemli faydaları arasında mağazalar arası talep sipariş yöntemlerinin hayatımıza getirdiği pratikliği de sıralayabiliriz. Bu uygulama sayesinde mağazalarımız, kendi müşterileri için stoklarında olmayan ama başka mağazada mevcut olan ürünleri online olarak pratik bir şekilde talep edebiliyor ve o mağazada rezerve edilmesini sağlayabiliyor.

Önümüzdeki dönemler için hem Faik Sönmez olarak hedeflerinizden hem de Nebim ile ilgili hedeflerinizden bahsedebilir misiniz?

Faik Sönmez olarak firma beklentilerimize uygun olan yeni AVM projeleri ve cadde mağazacılığı alanında büyümeye devam edeceğiz. Ayrıca yurtdışında var olan mağazalarımızın sayısını arttırmayı ve farklı ülkelerde yeni mağazalar açmayı hedefliyoruz. CRM, iş zekası ve mobilite son dönemde üzerinde odaklandığımız konularının başında geliyor. Bu anlamda Nebim ile olan iş birliğimizi geliştirmeyi amaçlıyoruz.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.