Fortune Dijital

Perakendenin geleceği dijitalleşmede

Nebim, perakende, toptan satış ve üretim sektörlerine yönelik ERP ve mağazacılık yazımları üretiyor. Özellikle hazır giyim, konfeksiyon, ayakkabı, büyük mağazacılık, ev tekstili, halı, mobilya, züccaciye, optik, kozmetik, aksesuar ve diğer gıda dışı perakende sektörlerinde uzmanlaşmış durumda.

Firmalar, Nebim V3 yazılımı ile merkezlerinde ve üretim tesislerinde, satın almadan üretime, depo yönetiminden ürün dağıtım ve lojistik süreçlerine, finans yönetiminden insan kaynakları yönetimine kadar, tüm iş süreçlerini aynı platform üzerinde, baştan sona entegre bir şekilde yönetiyorlar.

Omni Channel kaçınılmaz

Perakendenin geleceği sadece fiziksel mağazalarda ya da sadece e-Ticaret’te değil. Omni Channel’in ana fikri; 100 kapısı olan 100 farklı fiziksel mağazayı ve e-Ticaret sitesini, çok kapısı olan tek bir mağaza gibi görüp, müşteriler hangi kapıdan girerse girsin, diğer bütün kapıların arkasındaki fırsatlara eşit şekilde ulaşabilmelerini sağlamaktır. Yani ürün denemek, satın almak, değiştirmek, indirim kampanyalarından faydalanmak, puan kazanmak ve kullanmak, tadilat ve ürün durumlarını sorgulamak gibi birçok işlemi her noktadan aynı kolaylıkla yapabilmelerini sağlamaktır. Bunu başarmanın sırrı da ERP’deki stok yönetimi, mağazalardaki ve e-Ticaret sitesindeki satış, lojistik ve yine ERP’deki indirim kampanyası, loyalty, CRM sistemlerini, gerçek zamanlı ve lokasyon bazında entegre edebilmekten geçiyor. Nebim’in Nebim V3 ürünüyle yaptığı da tam olarak bu. Nebim kullanıcıları, merchandise planlama ile başlayan, ürün tahsisat-tamamlama ve transfer ile devam eden, kendi mağazaları, franchise mağazaları ve konsinye satış noktalarının da satış ve envanterlerinin entegre bir şekilde yönetildiği, önde gelen tüm e-Ticaret platformları ile entegre çalışan Nebim V3 ile Omni Channel dünyasına kolaylıkla uyum sağlıyorlar.

Trend Omni Müşteri’de

Omni-kanal vizyonunun bir adım ilerisi; müşterilerin tüm alışveriş geçmişleri ve dijital izleriyle birlikte tanınabilecekleri, ürün veya kampanyalara ilişkin anlık öneriler alabilecekleri, satın alım ve teslimat deneyimlerini kişiselleştirebilecekleri “omni müşteri” vizyonudur. Nebim tüm bu ihtiyaçları da karşılamak ve desteklemek üzere yakında mağaza içerisindeki satış temsilcilerinin mobil cihazlar üzerinde kullanacakları, müşteriyi ve ürünü tanıyan, gerçek zamanlı envanteri sorgulayan, arka planda akıllı bir ürün öneri motoru barındıran ve mağazalarda satışı ve müşteri memnuniyetini artırabilecek yeni uygulamalar geliştiriyor.

Ödeme sistemleri de dijitalleşiyor

Mağazalarda kullanılan Nebim V3 POS yazılımı ile, mevzuat gereksinimlerini karşılayan e-Fatura, e-Arşiv ve Yeni Nesil ÖKC entegrasyonları dışında, anlık Tax Free entegrasyonu, Paro, Hopi ve Zubizu gibi harici müşteri sadakat yönetimi sistemleri ile anlık entegrasyonları, hediye kartı, para puan ve indirim kampanyası yeteneklerini, Elektronik Ticaret Kanunu kapsamında zorunlu olan toplu iletişim opt-in ve opt-out desteğini, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereksinimlerini, tüm mobil operatörlerin desteklendiği anlık SMS entegrasyonunu, optik ve taksitli perakende satış sektörlerine yönelik özellikleri, satış sonrası servis ve destek uygulamalarını, dinamik ürün konfigüratörlerini ve önümüzdeki dönem yaygınlaşmaya başlayacağı öngörülen mobil ödeme uygulamaları ile entegrasyon olanaklarını destekliyor. Türkçe’nin yanı sıra 17 farklı dilde ve 30’den fazla ülkede kullanılmakta olan Nebim V3 POS tüm bu özellikleri ile Türk perakendecilerinin kullandıkları en fonksiyonel POS çözümü olmaya devam ediyor.

Murat Demiroğlu,

Nebim Yönetim Kurulu Üyesi

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.