Müşterilerinizi değer gruplarına, alış veriş davranışlarına, ürün ve marka tercihlerine ve demografik özelliklerine göre gruplandırarak farklı hizmetler sunabilirsiniz.

Önceki yıllarda alışveriş yapmış ancak bu yıl alışveriş yapmayan müşterilerinizi belirleyerek, tekrar alışveriş yapmasını sağlayacak özel avantajlar sunabilirsiniz.

Belirli bir tutarın üzerinde veya altında alışveriş yapan müşterilerinizi tespit edebilirsiniz.

Bir üründen satın alıp, ilişkili ürünlerden satın almayan müşterileri tespit ederek, bu müşteriler için özel kampanyalar hazırlayabilir ve diğer ürünlerin satışını arttırabilirsiniz.

Özel günlerde alışveriş yapan müşterilerinizi görebilir, bu müşterilerin özel günlerde yine sizden alışveriş yapmaları için onlara özel avantajlar sunabilirsiniz.

Düzenli olarak her ay alışveriş yapan ancak artık alışveriş yapmayı bırakan müşterileri tespit ederek, bu müşterilerin tekrar sizden alışveriş yapmalarını sağlayacak özel avantajlar sunabilirsiniz.

Satış miktarı, satış tutarı, satış dip iskontosu, tutar kampanya iskontosu vb. değerleri kullanarak istenilen sayıda kriter belirleyebilirsiniz.

Perakende Müşteri Segmentasyonunda, belirtilen analiz değerlerine göre Müşteri Kampanya Listesi oluşturulabilir, filtreleri kayıt edebilir ve bu filtreleri kullanarak Perakende Müşteri Segmentasyonu programının belirtilen zamanlarda bir servis olarak çalıştırılabilmesini sağlayabilirsiniz.

Oluşturulan listelerin, SMS duyurularından hedef kitle olarak kullanılabilmesi ve bu listedeki müşterilerin Nebim V3’de yönetilen indirim kampanyaları ile ilişkilendirilerek kampanya başarısının ölçülebilmesini sağlayabilirsiniz.

Demo Talebi

Nebim V3 hakkında daha fazla bilgi almak ve Nebim V3 demolarını izlemek üzere ziyaret edilmek için demo talebinde bulunun.