Nebim, KMD Perakende Teknolojileri Sempozyum’u Sponsorları Arasında Yerini Aldı

Perakende sektörünün güncel konularının ve sektörün yakın geleceğine ilişkin stratejilerin konuşulduğu KMD Perakende Teknolojileri Sempozyumu 11 Ekim 2016 tarihinde Wyndham Levent Otel’de gerçekleşti. Nebim, sponsor olarak katıldığı etkinlikte “Perakendede Teknoloji Trendleri ve Dijitalleşme” konusunda katılımcılara bir sunum gerçekleştirdi.

Nebim Yönetim Kurulu Üyesi Murat Demiroğlu “Perakendede Teknoloji Trendleri ve Dijitalleşme” konulu sunumunda; Müşterilerin daha da yakından tanınarak onlara tüm kanallardan doğrudan temas etmenin ve müşterilerin mağaza içi deneyimlerini daha da heyecanlı hale getirmenin önemine değindi.Perakendecilerin bugün odaklandıkları ve önümüzdeki dönemin en önemli konusunun operasyonel verimlilik olduğunu, bu bağlamda şu an ki ekonomik konjonktürde bunun stok, mağaza ve insan kaynağı olmak üzere üç ana temele dayandığını ifade etti. 

Demiroğlu; Nebim V3’ün klasik bir ERP ötesinde Ürün Tahsisat, Ürün Tamamlama, Ürün Rotasyon ve Merchandise Planlama gibi çözümleri ile daha iyi bir stok yönetimi sağladıklarını, İnsan Kaynaklarını da daha etkin yönetmelerini sağlamak için teşvik primi, personel primi ve performans değerlendirme sistemleri gibi çözümler sunduklarını belirtti.Demiroğlu sunumuna mağazaların ve müşterilerin yönetimiyle ilgili teknolojik trendleri takip ederek müşterilerine daha hızlı, kaliteli ve farklı alışveriş deneyimi yaşatan yurtdışı perakende firmalarından örnekler ile devam etti. Demiroğlu son olarak katılımcılarla müşteri deneyimini iyileştirmek için Nebim’in önerilerini paylaştı;Müşterilerinizi daha iyi tanıyın; Nebim V3’ün Ekim 2016’da yayınlanan yeni versiyonuyla gelen Nebim V3 Müşteri Sadakat Yönetimi uygulaması kapsamında; perakende müşterilerin verilerinin tekilleştirilerek düzenlenmesi, veri ambarından da yararlanarak segmentasyona tabi tutulması ve bu sayede elde edilen segment bilgilerine dayanarak müşterilerinizin alışkanlıkları ve özellikleri doğrultusunda perakende satış, indirim kampanyaları, müşteri puanı ve indirim çeki kampanyaları düzenleyin,İletişim kuran ekibinizi teknolojiyle güçlendirin; Mağaza kasalarında kullanılan Nebim V3 POS dışında satış personellerinizi Nebim’in geliştirdiği mobil çözümlerle daha donanımlı hale getirip hızlı ve özel hizmetlerle müşterilerinizin mağaza içi alışveriş deneyimlerini daha teknolojik ve heyecanlı hale getirin,Alışverişin önündeki engelleri kaldırın; Omnichannel ortamını sağlayarak müşterilerinizi farklı satış kanallarındaki deneyimleriyle daha yakından tanıyıp onlara özel avantajlar sunun.


Müşteriniz ile ilişkinizi kişiselleştirin; Bu kapsamda, müşteriye tanıma kartı önerilmesi, verilmesi ve kartın aktive edilmesi süreçlerinin yönetilebilmesi, müşteriye tanıma kartı aldığında puan kazandırıp, telefon bilgisini paylaştığında kazanılan puanların kullanılabilir hale gelmesi gibi bütün müşterilerinize aynı şekilde yaklaşmayıp kişiye özel indirim fırsatları sunun. Tüm bunların sonucunda müşterilerinize verdiğiniz servisi mükemmelleştirin. İlgiyle izlenen sunumun ardından katılımcılar Nebim’in standında Nebim çözümlerini yakından tanıma fırsatı buldu.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.