Nebim, Müşterileri ve Çözüm Ortakları ile "Nebim Planet" Etkinliğinde Bir Araya Geldi, 31.05.2013

Nebim, Müşterileri ve Çözüm Ortakları ile "Nebim Planet 2013" Etkinliğinde Bir Araya Geldi


Perakendeci, toptancı ve üretici firmalara yönelik Kurumsal Kaynak Planlama çözümleriyle sektörün lider yerli yazılım şirketi konumunda olan "Nebim", müşterileri ve çözüm ortaklarının katılımıyla Nebim Planet 2013 etkinliğini bu yıl da İstanbul'da gerçekleştirdi.


Türkiye'nin lider ERP yazılım üreticisi ve uygulayıcısı konumunda olan Nebim, müşterileri ve çözüm ortaklarıyla bir araya geldiği "Nebim Planet" etkinliğini, 14 Mayıs'ta Grand Hyatt İstanbul'da gerçekleştirdi. Yaklaşık 350 Nebim müşterisi ve çözüm ortağının katıldığı etkinlikte; Dagi, Damat-Tween/D'S Damat, İpekyol ve Süvari gibi, sektörlerinde lider firmaların yöneticileri, Nebim V3 ERP yazılımı ile ilgili başarı hikayelerini ve görüşlerini sundular. Nebim Planet 2013; CRM alanında uzman North Atlantic firmasının "Perakendede CRM ve Müşteriyi Tanımanın Önemi" sunumu ve VeriFone firmasının "Verifone VPlatform Çözümünün Nebim V3 ile Entegrasyonunu" anlattığı sunumu ile devam etti. Etkinliğe ayrıca perakende dünyasının duayenlerinden Cem Mergen de "Perakendede Bilgiyi Yönetmek" konulu sunumu ile katıldı.

2013'ün ilk dört ayında %27'lik büyüme
Nebim Planet açılış konuşmasını gerçekleştiren Nebim Genel Koordinatörü Sedat Taşçı; Türkiye, Rusya ve Azerbaycan ile birlikte 60'ın üzerinde çözüm ortağı ve 450 kişilik bir ekiple hizmet verdiklerine ve en yakın zamanda Kazakistan, Ukrayna ve Almanya'da da çözüm ortaklarını Nebim dağıtım kanalına ekleyerek Nebim'in bölgedeki destek yapısını genişletmeyi hedeflediklerine değindi. Taşçı, değerlendirmesinde "2013'ün ilk dört ayını 2012'nin ilk dört ayı ile karşılaştırdığımızda yaklaşık %27'lik bir büyüme ile kapadık. Yıl sonunda %35'lik bir büyüme hedefliyoruz." dedi. Taşçı ayrıca Nebim V3'ü kullanan firmaların sayısının 350'yi geçtiğinden de bahsetti.

Yeni projelere de değinen Taşçı, Bilsar için gerçekleştirilmekte olan ERP projesinin, Çorum'da yer alan üretim fabrikasında yürütülen üretim süreçlerinin, Fred Perry, Bilstore ve Muji gibi markaların ürünlerinin yönetildiği operasyonların, üretimden Merchandise planlamaya ve mağazalarda satışa kadar birçok süreci içerdiğinden bahsetti.

Ayrıca yurtdışında gerçekleştirilen ERP projelerine de değinen Taşçı, "40 mağazalık bir grup olan Rusya Bosca Fashion Group'un 20 mağazasını online olarak Nebim V3'e geçirdik. Rusya'da kasalarda mali onaylı fiş basılabilen bir fonksiyonda ve merkez ofiste muhasebesel olarak zorunlu tutulan programlarla da entegre olmuş durumdayız. Bu proje ile Rusya'da gelişmiş bir alt yapı kurmuş olduk." şeklinde konuştu.

Nebim V3 gelişmeye devam ediyor
Nebim Yönetim Kurulu Üyesi Murat Demiroğlu ise gerçekleştirdiği sunumda Nebim V3 ürün stratejisini paylaştı. Demiroğlu, 2012 yılı içerisinde Nebim V3'e TMS/TFRS ile ilgili yenilikler, özellikle yurtdışı ortaklıkları olan firmaların finans ve muhasebe alanında kullandıkları yeni raporlar, yeni bir finans bütçesi uygulaması, dış ticaret uygulamaları, insan kaynakları uygulamalarında yenilikler ve Avrupa, Ortadoğu ve Azerbaycan ile ilgili yerel gereksinimleri karşılayan özellikler eklendiğinden bahsetti.

2013 yılında Nebim V3'ün kapsamını daha da genişletmeye devam ettiklerine değinen Demiroğlu; taksitli satış ve sonradan teslim süreçlerinin zenginleştirildiğinin, Rusya, Ukrayna ve Kazakistan'ın yerel gereksinimlerine özel yeniliklerin geliştirildiğinin ve Eylül sonunda çıkacak olan yeni Nebim V3 versiyonunda optik perakendecileri için yeni uygulamaların ekleneceğinin altını çizdi. Aynı zamanda e-fatura ve e-defter uygulamalarının da Nebim V3'e eklenmekte olduğu Demiroğlu'nun verdiği bilgiler arasındaydı.

Nebim V3 için geliştirilen yeni uygulamaların ve özelliklerin yanı sıra, Nebim V3 ile entegre edilen harici çözümlerden de bahseden Demiroğlu; "Nebim V3 kullanan firmalar başka sistemler ile de entegre olabiliyorlar. Örneğin; güvenli elektronik ödeme alanında VeriFone VPlatform ile, elektronik ticaret alanında Bilginet, Inveon ve RND gibi çözümlerle, lojistik sistemleri olarak Ekol, Ulustrans, Conmar ve Balnak ile, iş akışı ise eBA ile entegre çözümler geliştirildi." dedi.
Demiroğlu ayrıca izinli pazarlama alanında toplu SMS ve toplu e-mail gönderimlerini gerçekleştiren sistemler ile gerçekleştirilen entegrasyonlarda toplu gönderimlerin geri dönüşlerinin Nebim V3'e tekrar yüklenip raporlanabildiğini de vurguladı.

Nebim V3'ün hızlı uyarlanabildiğine de değinen Demiroğlu; "Geçtiğimiz iki yılda, Nebim V3'ü daha da kısa sürede fiili kullanıma alınabilir bir hale getirdik. Bunun için gerçekleştirdiğimiz uyarlama projelerinde elde ettiğimiz deneyimimize dayanarak bir "Nebim V3 Uyarlama Metodolojisi" geliştirdik ve bütün danışmanlarımıza bu metodoloji ile ilgili eğitim verdik." dedi.

Demiroğlu sunumuna; Nebim olarak amaçlarının, "NebimExtra versiyon güncelleme ve destek anlaşması" sayesinde, firmalara Nebim V3'ün canlı kullanımına geçtikten sonra, firmaların elde ettikleri kazanımların devamlılığını garantilemek ve Nebim V3'ün verimliliğini artırmak için sürekli yanlarında olacak bir hizmet sunmak olduğunu vurgulayarak son verdi.

ORKA Group'ta Nebim V3 ERP
Nebim ile 17 yıldır uzun soluklu bir işbirliği içerisinde olan Orka Group'un CFO'su Burhan Çamlıca konuşmasına Orka Group'un yeni ERP olarak Nebim V3'ü seçtiğini belirterek başladı. Çamlıca, "İki markadan oluşan Orka Group, 210 mağazadan oluşan global bir marka. 2000 çalışanı ile faaliyetini sürdüren bir marka olarak, uzun yıllardır işbirliğimiz olan Nebim ile ilişkimizi bir adım ileri taşıdık ve Nebim V3 ERP projesine başladık." dedi.

Orka Group'un Nebim ile bir tedarikçi firma ilişkisinden daha önde bir işbirliği olduğunun altını çizen Çamlıca, neden Nebim V3'ü seçtiklerini açıkladı: "Bir Turquality firması olarak büyümeyi ve yurtdışı pazarlarda artan ivmeyi devam ettirmek için bir adım atmamız gerekiyordu. Nebim V3'ün çok lisanlı oluşu, farklı ülkelerde farklı lokal izinlerin alınmış olması, eğitim olanakları, yurtdışı işbirliklerinde kendi danışmanlarını oluşturmuş olması gibi pek çok özellik ön plana çıktı. Tüm bu özelliklerin bize uygulama ve canlıya geçiş sürecine çok avantaj sağlayacağını gördük." diyen Çamlıca, satış yapabilmek için doğru zamanda, doğru yerde, doğru ürünü bulundurmak gerektiğine değinerek, "Bu üçünü yapamazsak risk almış oluruz. Bunun içinde raporlama özelliklerinin gelişmiş olması, Merchandise Planning dediğimiz; ürünlerin dağılımı, beslenmesi, transferler ve raporlanabilmesi gibi pek çok özellikler öne çıkıyor. Bilgiye, geçen sene ile kıyaslama yaparak, mobil ortamlardan anlık olarak ulaşılabiliyor olması, işimizi daha iyi yönetebilmemizi sağlayacak." şeklinde konuştu.

Nebim V3'ün hızlı ve esnek hizmet anlayışının Orka Group için önemini de anlatan Çamlıca; "Nebim ekibinin satış sonrası süreçte gösterdiği müşteri bağlılığı ve her türlü talebimizi dikkate alması bizim için çok önemliydi. Bu anlamda 17 yıldır süregelen ve daha uzun yıllarda süreceğini öngördüğümüz işbirliğimiz için Nebim ailesine teşekkürlerimizi sunarız." dedi.

İpekyol'da Nebim V3 ile Merchandise Planlama
Nebim V3 ERP'ye geçişiyle sektörde önemli bir yankı uyandıran İpekyol'un Tedarik Zinciri Direktörü Özlem Tektaş Çelikkanat ve Perakende Direktörü Onur Tusa Baykal, Nebim V3 projesinin detaylarını ve 2013 yılında gelinen noktayı Nebim Planet katılımcıları ile paylaştılar.
İlk olarak söze başlayan Özlem Tektaş Çelikkanat; sunumuna "2012 yılında Nebim V3'ü canlı kullanmaya başladık. 2013 yılına geldiğimizde yıllardır hepimizin hayali olan Merchandise Planning uygulamasına başladık. Planlamayı dört ana fonksiyon olarak belirledik: Kanal planı, kategori planı, Range Plan ve asorti planı. Bu fonksiyonları da iki faza ayırdık. Kanal ve kategori planlarını içeren ilk fazı hemen, sonraki fazı ise akabinde kullanıma alacağız." şeklinde bir giriş yaptı.

Bu noktada sunuma dahil olan Onur Tusa Baykal; "Bizim için bu projede en enteresan olan konulardan biri, "Like for Like" kavramını nasıl yapacağımız sorusuydu. Nebim bu noktada bize "benzer mağaza kavramı" çözümünü getirdi. Yeni mağaza açacağımız zaman bu yeni mağazayı hangi mağazaya benzeteceğimizi söylediğimiz anda hemen o ekranda detayları görebiliyoruz." dedi. Baykal konuşmasına "Nebim'in planlama uygulaması, normalizasyona tabi tutulan satış bilgilerini bütün aylara ve haftalara, sanki her hafta satış yapıyormuşuz gibi otomatik olarak getirdi. Bayramlar, tatiller gibi özel günler için de Nebim her haftanın gidişine göre müdahale etme imkanı geliştirdi. Böylece gelecek haftalarda planımızın nereye gideceğini de tahmin etme şansımız oldu. Geçen sene nasılmış, biz bu yıl manuel nasıl müdahale etmeliyiz konusunu görerek tam bir normalizasyon sürecine sahip olduk." diyerek devam etti.
Tekrar söz alan Özlem Tektaş Çelikkanat, Nebim V3'ün fayda sağlayan özelliklerine değinerek; "Brüt kar, ortalama fiyatlar, indirimler ve promosyonlar ile ilgili KPI'ları tek tek hem kanal hem kategori planında yapmak yerine tek bir ekrandan girerek bütün planlamalarda kullanılmasını sağlayabiliyoruz. Kategori ve kanal planlamalarımızın eşleştirilmesi de önemli bir özellik. İki planı yan yana getirip ürün hiyerarşisi bazında bu planla şirketin ortak planını tespit edip otomatik olarak kanal ve kategorilere dağıtabilmek bizim için çok pratik oldu. Nebim V3 Merchandise Planlama uygulamasında perakende ve satış ekibinin ayrı ayrı kanal planlaması yapabileceği çok esnek ve kullanıcı dostu ekranlar var." dedi.

İpekyol Perakende Direktörü Baykal ise Nebim V3'ün sunduğu esneklik özelliği üzerinde durarak; "Nebim V3 öncesinde mağazalarımıza gittiğimizde ortak bir dil konuşamıyorduk, bir mağaza sezonlu bir mağaza sezonsuz olarak detaylandırıyordu, odaklanma problemi yaşıyorduk. Nebim bizi ileri taşıyarak Dashboard'lar ile bize geri döndü. Tüm mağazalar otomatik olarak Dashboard'ları da görmeye başladılar. Örneğin; aylık satış raporu bütün yöneticilerimize aynı anda geliyor; böylelikle tekrar tekrar rapor çekmek zorunda kalmıyoruz. Bu konuda Nebim V3 bize basitlik ve ürün bazında kolaylıklar sağladı." şeklinde konuştu.
Son olarak söz olan Çelikkanat İpekyol olarak en çok kullandıkları "Bestseller" raporundan bahsetti. Çelikkanat, "Best seller raporu ile; her ürüne belli kriter verip ürünleri en iyi, orta, kötü şeklinde sınıflandırabiliyoruz. Raporu tasarım ekibi, mağazalar, görsel ekip, satış ekibi ve ürün yönetimi kullanıyor. Nebim V3 öncesinde bu rapor alması zor bir rapordu; raporu çekmek bile önceden bir saat sürüyordu. Şimdi sabah otomatik olarak buluyoruz." ifadesiyle sunumunu sonlandırdı.

İpekyol'da Nebim V3 ile entegre E-Ticaret Web Sitesi
İpekyol firmasından bir başka konuşmacı olan Bilgi Teknolojileri ve Lojistik Direktörü Şevket Çelikkanat ise sunumunda bir e-ticaret web sitesi için neye ihtiyaç olduğu, gerekli sistemi nasıl kurmak gerektiği ve İpekyol'un Nebim V3 ERP ile entegre bir şekilde bunu nasıl gerçekleştirdiiğini Nebim Planet katılımcıları ile paylaştı.

Görsel kısımda RND ile, lojistik kısmında ve sevkiyatlarda Ekol Lojistik ile ilerlediklerinden ve operasyonun satış ve sonraki süreçlerde sağlıklı bir şekilde ilerleyebilmesi için bu üç muhatabın birbiri ile entegre çalışabilmesi gerektiğinden bahseden Çelikkanat süreci özetlerken; Nebim V3'ten ürün entegrasyonu ile otomatik aktarımlar gerçekleştirdiklerini, siparişte müşterinin Nebim V3'te olup olmadığının kontrol edildiğini, müşteriyi tekil tuttuklarını, sevk emrini Ekol firmasına gönderdiklerini, kargo entegrasyonunu, sevkiyat bilgisi RND'ye geldiğinde bütün banka bilgileri ile birleştirilip Nebim V3'e aktarıldığını ve bu entegrasyonların real time olduklarını anlattı.


Süvari'de Nebim V3 ile Ürün Yönetimi ve Yurt Dışında Mağazacılık
Nebim Planet'e daha sonra konuşmacı olarak, yurtiçi ve yurtdışında toplam 108 mağaza ile hizmet veren Süvari firmasından Ürün Yönetimi Uzmanı Erkan Arslan katıldı. Arslan sunumuna Süvari olarak 1997 yılında perakendeciliğe adım attıklarından bahsederek başladı. Arslan, dört yıl sonra mağazaların artmasıyla daha canlı verilere, daha farklı ürün yelpazesine ihtiyaç duyan Süvari'nin, kampanya ve kategori gruplarını yönetme ile ilgili ihtiyaçlar doğrultusunda Nebim ile tanıştığına değindi.

2001 yılında başlayan Nebim işbirliğinden ve 11 yılsonunda Süvari'nin mağazalarını arttırması, gelişimi ve büyümesi ile birlikte ortaya çıkan ihtiyaçlardan bahseden Arslan; " Nebim V3'e geçiş sebebimiz, Süvari markasının bir 2023 yılı hedefi olan yurtdışı noktalarını arttırmasından dolayıdır. Yurtdışı operasyonlarında da yurtiçinde olduğu gibi anlık dokunuşlar ile büyük etkiler yaratmayı hedefliyorduk. Bu anlamda Nebim V3'ün çoklu dil seçeneği ve yurtdışında yerel para birimleri özelliği bizi Nebim V3'e yönlendirdi. Artık Rusya, Kazakistan ve Ukrayna mağazalarımız Nebim V3 POS ve Store ekranlarında kendi alfabeleri ile işlemleri daha hızlı gerçekleştirebiliyorlar. Ayrıca yerel para birimleri ile çalışma imkanı buldular. Örneğin; Rusya'da ruble ile yapılan bir işi merkez ofislerinde TL olarak görebiliyorlar." şeklinde konuştu.

Arslan daha sonra Nebim V3'ün Süvari için önemli bir uygulaması olan İndirim Kampanyası uygulamasının üzerinde durdu. Uygulamanın çoklu kampanya seçeneklerinden, farklı lokasyonlarda farklı kampanyaları aynı anda yönetebilme özelliğinden bahsetti. Arslan sunumuna Nebim V3 Ürün Tamamlama ve Transfer işlemleri ile devam etti ve şu şekilde bilgi verdi: "Kırılımını gerçekleştirmiş olduğunuz bedenlerin tamamını sadece bir kaç küçük dokunuşla kategori kodları ile satış hızı olan mağazalara tamamlama özelliği ile eksilmiş ürünleri bir mağazada toplayıp bunları tüketme adına karşımıza çıktı. Önceden 150 Excel tablosundan tek tek veriler alarak sevkiyat sürecini 48 saatte tamamlıyorduk. Nebim V3 Ürün Tahsisat uygulaması hayatımıza girdikten sonra şimdi bu süreyi 24 saate düşürdük. Bize ciddi zaman kazandırmış oldu."

Son olarak Nebim V3 ile mevcut durumda yürüttükleri projelerden de bahseden Arslan; "Nebim ile yürüttüğümüz bir başka proje ise planlama. Stok kodu bazında, stok kodu üzerinden kampanya, RPT ve transfer çalışmaları ile ilgili büyük bir çalışmamız var. En büyük hedeflerimizden birisi de bu çalışmalarımızı tamamladıktan sonra Nebim Planet 2014'te bu çalışmalar ile ilgili bilgi verebilmek." diyerek sunumunu tamamladı.


Cem Mergen'den Perakendede Bilgi Yönetiminin Püf Noktaları
Perakende dünyasının uzman eğitmenlerinden Cem Mergen ise Perakendede Bilgiyi Yönetmek adlı sunumunda; rakamlara ve bilgiye dayalı kararlar almanın önemine değindi. Karar alma hızı ve kalitesi ile başarının ve alınan risklerin ilişkilerine değinen Mergen daha sonra analiz süreçlerinin püf noktalarından bahsetti. Mergen, analiz sürecinde kategorizasyonun ve sınıflandırmanın, karşılaştırmaların ve eliminasyonun önemini katılımcılar ile paylaştı.

Dagi'de Nebim V3 ile Finans Yönetimi ve Muhasebe
Dagi Muhasebe Müdür Yardımcısı Vedat Şengöz sunumuna şu değerlendirme ile başladı: "Dagi ve Nebim'in yollarının kesişmesi, 2012 yılında üretim ve iş hacminin artmasıyla daha hızlı veri yönetimi ihtiyacının doğması ile başladı. Bu ihtiyaçlara en iyi cevap verebilecek olan yazılım firmasını Nebim olarak belirledik. 2012 yılı başlarında Nebim V3'ü tüm noktalarımızda ve tüm süreçlerimizde canlı olarak kullanmaya başladık. Nisan itibari ile de üretim ve tedarik ile entegre kullanmaya başladık. Markamızdaki bütün süreçlerimizde üretimden, hammaddesinden, satımına kadar her noktada Nebim V3'ü kullanmaktayız."
Maliyet merkezi kullanımında hem mizanın kontrol edilmesi hem de verilerin karşılaştırılarak ve kontrol edilerek yönetime rapor olarak sunulması noktasının öneminden bahseden Şengöz Nebim V3'ün bu konuda kendilerine destek olduğunu belirtti. Şengöz; "Nebim V3 sayesinde sayfalarca mizan dökümlerinden kurtulduk diyebiliriz. Merkezdeki satış noktalarımız, mağazalar ve şubelerin ayrı ayrı giderlerini takip ettiğimiz ve merkezdeki Back ofis olarak adlandırdığımız mali işler, insan kaynakları, idari işler gibi departmanların giderlerinin satış noktalarının gelirlerinden orantısıyla pay alarak, bu giderlerin o noktaların üzerine dağıtılmasını sağlamış olduk.

Dağıtılacak kalemlere geldiğimizde; merkez ofisimizde yer alan masraf merkezlerinin alt kırılımların da belirtilerek bizim istediğimize göre ciroya bağlı veya satılan malın maliyetine bağlı olarak otomatik olarak dağıtımını yapmış olduk. Bir maliyet merkezi hiyerarşisi yapısı oluşturarak, bütün satışları, ciroları, giderleri ve o noktaların merkezden aldığı gider paylarını detaylandırmış olduk." dedi.

Şengöz finans tarafında verim artıran bir başka projeden de bahsetti ve şu şekilde özetledi; " Havale, EFT, para yatırma, çekme gibi tüm banka işlemlerimiz Nebim V3 ile yürütülüyor. Satış noktalarımızda kullanılan POS satışlarını Nebim V3 ile entegre ettik. Gelecek ve geçen POS gelirlerini karşılaştırıp bankanın komisyon tutarında veya servis ücretinde hata olup olmadığını kontrol edebiliyoruz ve raporlarımızı çekip yönetime sunabiliyoruz." Son olarak Dagi için önemli bir başka projeden de bahseden Şengöz detayları şu şekilde iletti; "Cari hesaplarda yaşlandırma ve borç alacak kapama bizim için önemli bir projeydi. Yaşlandırma raporu ile müşterinin vadesinin geçen bakiyesinin ve gelecek bakiyesinin ne olduğunu detaylı ve kümülatif olarak alabiliyoruz. Bizim bu şekilde hem finans, hem pazarlama departmanındaki arkadaşlarımız bu raporu kontrol ederek müşteriden yapılacak tahsilatın vadesinin ne olduğunu, müşterinin geçen vadesinin ne olduğunu ayrı ayrı ve detaylı olarak görebilmekte. Denetim geçirdiğimizde denetçi arkadaşlar bizden rapor istediklerinde bu raporlamaları Excel'de değil de Nebim V3 ERP'de alarak çok basit bir şekilde sunabiliyoruz."

North Atlantic'ten Perakendede CRM ve Müşteriyi Tanımanın Önemi

Nebim Planet'in ikinci bölümü, CRM alanında uzman bir danışmanlık firması olan North Atlantic'in Yönetici Ortağı Kerem Topuz'un "Perakendede CRM ve Müşteriyi Tanımanın Önemi" sunumu ile başladı. Topuz, "CRM'i" müşteri davranışlarını anlama ve etkileme yaklaşımı ve müşteri tabanının değerini anlayarak şirketin değerini artırmak olarak tanımladı. Topuz, pazar payı için nasıl her bir üründen maksimum değeri yaratmak önemliyse, "müşterinin payı" için de her bir müşteriden maksimum değeri yaratmanın önemli olduğunun altını çizdi. Topuz daha sonra perakendeci firmaların müşteri odaklı bir yapıya nasıl geçebileceklerinin yol haritasını çizdi. Müşterilerin önce izlenmesi, anlaşılması ve ayrıştırılması gerektiğini anlatan Topuz, daha sonra duyuruların planlanması ve yönetilmesinden ve ürünlerin yanı sıra hizmette de farklılaşmanın gerekliliğinden bahsetti.

Kerem Topuz'un sunumunun ardından sahneye çıkan Nebim Ürün Yöneticisi Abdullah Bekmezci ise "Nebim V3 ile CRM" adlı sunumunda Nebim V3'ün, Topuz'un perakendeci firmalar için önerdiği müşteri odaklı yapıya geçiş yol haritasında andığı tüm CRM gereksinimlerini nasıl karşıladığını ve firmaların Nebim V3'ü kullanarak nasıl CRM gerçekleştirilebileceklerini katılımcılar ile paylaştı.


Nebim V3'ün VeriFone VPlatform ile Entegrasyonu
VeriFone Perakende Çözümler Satış Direktörü Neda Seçkin ise sunumunda "Verifone VPlatform Çözümünün Nebim V3 ile Entegrasyonunu" anlattı. Sunumuna önce VeriFone'u ve ortak POS sistemlerini anlatarak başlayan Seçkin, VPlatform'un POS kirliliğinden kurtulmak, kasiyer hatalarının önüne geçmek ve operasyonel verimliliği artırmak ile ilgili operasyonel faydalarından bahsetti. Seçkin daha sonra VPlatform'un finansal faydalarına da değindi.
Seçkin'in VPlatform'u tanıttığı sunumdan sonra saneye çıkan Nebim Ürün Yöneticisi Abdullah Bekmezci ise Nebim V3'ün VeriFone VPlatform ile nasıl entegre olduğunun detaylarını katılımcılar ile paylaştı.

Sarar'da Nebim Üretim
Daha sonra Nebim Üretim Müdürü Yılmaz Akgül, Nebim'in üretim yazılımları ile ilgili detaylı bir sunum gerçekleştirdi. Erkek giyimin öncü firmalarından Sarar'ın dört fabrikasında Nebim'in üretim çözümlerinin kullanılmaya başlandığını vurgulayan Akgül; gerçekleştirilen projede koleksiyon planlama, kumaş planlama, barkodlu üretim takip, mağazacılık entegrasyonu, üretim verimliliği ve yurtdışı entegrasyonu ile ilgili süreçler olduğunu katılımcılar ile paylaştı.
Nebim Planet 2013, kapanış kokteyli ile sona erdi.

Demo Talebi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.