Nebim V3 ile Yurt Dışı Satış Noktalarının Etkin Satış ve Stok Yönetimi

Nebim V3 ile Yurt Dışı Satış Noktalarının Etkin Satış ve Stok Yönetimi

17.04.2018

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), 11 Nisan Çarşamba günü, InterContinantel İstanbul'da Yurt Dışı Açılım Toplantıları kapsamında "Hedef Dünya" etkinliğini gerçekleştirdi.

Yurt dışına açılım vizyonuyla, hedef ülkeler hakkında öngörülerin yeniden şekillendirildiği bu toplantıda Nebim de sponsor olarak yerini aldı.

Koton Yönetim Kurulu Başkanı Yılmaz Yılmaz ve Penti Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo'nun konuşmacı olarak katıldığı "Patron Gözüyle Yurt Dışı Fırsatları" oturumunun açılış konuşmasını Nebim Yönetim Kurulu Üyesi Murat Demiroğlu gerçekleştirdi. Demiroğlu konuşmasında; Bugün yurt dışındaki mağazalarında Nebim'i kullanan 48 marka olduğunu bu markaların 46 ülkede, 16 dilde, 1.000'in üzerinde yurt dışı mağazasında satış ve stok operasyonlarını Nebim V3 ile Türkiye'deki merkezlerinden yönettiklerini belirtti. Demiroğlu, Nebim’in yurt dışı açılımını genişletmek üzere çalışmalar yaptıklarından ve öncelikli ülkelerde yerel çözüm ortaklıklarıyla büyümeyi hedeflediklerini ve bu yönde yaptıkları çalışmalar neticesinde Rusya ve Azerbaycan'da yeni çözüm ortaklıkları yaptıklarını Romanya, Makedonya, Sırbistan ve Arnavutluk gibi Balkan ülkelerinde de çözüm ortaklıkları çalışmalarında bulunduklarını söyledi.