Nebim V3'ün 10.2017 Versiyonu Yayınlandı (Nebim V3 Ver.17.10.1)

Nebim V3'ün 10.2017 Versiyonu Yayınlandı (Nebim V3 Ver.17.10.1)

09.11.2017

Nebim V3'ün 10.2017 Versiyonu Yayınlandı (Nebim V3 Ver.17.10.1)

Nebim; Türkiye'nin önde gelen perakendeci, toptancı ve üretici markalarının tercih ettiği ERP yazılımı olan Nebim V3'ün 10.2017 versiyonunu kullanıcılarına sundu. Bu versiyonda; mağazalarda kullanılan Nebim V3 POS’un mağaza lokalindeki veritabanı ile offline olarak da kullanılabilme seçeneği, e-ticaret siteleri ve pazaryerlerindeki satışları destekleyen stok yönetimi ve N11 entegrasyonu, firma çalışanlarının kendi personel kişisel veri ve izin taleplerini takip edebilecekleri bir self servis insan kaynakları uygulaması, turizm sektöründe faaliyet gösteren ve turist ziyaretleri için acentelerle anlaşma yapan firmaların acente anlaşmalarını ve primlerini takip edebilmeleri için acente performans yönetimi uygulamaları, optik ve medikal ürünlerin ÜTS bildirim ve takiplerinin gerçekleştirileceği ÜTS entegrasyonu örnek olmak üzere, Nebim V3 ürün ailesine katılan yeni ürünler ve mevcut uygulamalarda birçok yenilik yayınlandı.  

Bu versiyonda sunulan yeniliklere ve düzenlemelerin detaylı dokümantasyonu Nebim'in Web sitesinde "Nebim V3 Ver.17.10.1 Versiyon Yenilikleri" sayfasında yer almakta olup, öne çıkan yenilikler aşağıda özetlenmiştir:

Nebim V3 Offline POS: Mağazalarda perakende satış işlemlerinin yapıldığı Nebim V3 POS uygulaması, daha önceki Nebim V3 versiyonlarında, genelde merkezdeki Nebim V3 ERP veritabanına online bağlanarak ve çok mağazalı firmalarda merkezi Terminal Server’a erişilerek kullanılıyordu. Bu versiyonla birlikte, Nebim V3 POS’un mevcut online yapısı desteklenmeye devam ederken, isteyen firmalara “alternatif” bir “offline POS” kurulum seçeneği sunulabilecek. Nebim V3 Offline POS sayesinde; merkezdeki Nebim V3 ERP ile, mağaza / bağlı şirket / franchise lokaline kurulan Nebim V3 arasında; ürün, fiyat, kampanya, parametre, kodlama verileri, kullanıcılar ve POS arayüz ayarları gibi temel bilgiler senkronize ediliyor. Mağaza lokalindeki veritabanında bulunan bilgilerle yapılan satış esnasında, o anki internet bağlantısının aktif olmasına bağlı olarak merkezden anlık (online) müşteri, puan ve çek sorgulaması yapılabiliyor ve tamamlanan satışın fatura bilgileri ve detayları merkez ERP’ye anlık olarak gönderilebiliyor. Eğer satış esnasında mağaza internet bağlantısında herhangi bir sorun yaşanmasından dolayı mağazadaki POS merkezdeki Nebim V3 POS Servis’e bağlanamıyor ise, mağaza lokalindeki bilgilerle satış tamamlanarak, merkezdeki veritabanı ile veri senkronizasyonu, daha sonra belirlenen periyotlarda sağlanıyor.

Nebim V3 Dijital Kanallar için Stok Yönetimi ve N11 Entegrasyonu: Nebim V3’te; ürünlerin firma e-ticaret sitesinde olduğu gibi, ayrıca N11 gibi pazaryerlerinde da satılabilmelerini kolaylaştıracak stok yönetimi geliştirmeleri yapıldı. Bu bağlamda; ürünlerin pazaryerinde ilgili kategori altında pazaryerinin istediği etiket bilgileri ile görünmesi için gerekli tüm verinin Nebim V3 ERP’de tanımlanması ve tanımlı olan verilerin pazaryerlerinin istediği formata dönüştürülmesi, pazaryerlerinde görüntülenecek olan stok adedinin Nebim V3 ERP’de hangi lokasyon envanterlerinden ve hangi oranlar ile oluşturulacağının tanımlanabilmesi ve pazaryerinde yapılan satışların bilgilerinin Nebim V3 ERP’ye alınarak, lokasyon bazında farklılaştırılabilen sevkiyat yöntemleri ile ürünün perakende müşteriye sevk edilebilmesi sağlanmış oldu.

Nebim V3 Self Servis İnsan Kaynakları: Nebim V3 10.2017 versiyonuyla yayınlanan bu uygulama sayesinde; firma çalışanlarının web üzerinden ya da mobil cihazlarından bu uygulamaya bağlanarak, personel kartında yer alan kişisel verilerini inceleyebilmeleri ve değişiklik talebinde bulunabilmeleri, geçmiş aylara ait ücret bordrolarını indirebilmeleri, fazla mesai sürelerini inceleyebilmeleri, personele tanımlı alışveriş limitlerini ve yaptıkları satışları görebilmeleri ve izin talebinde bulunabilmeleri sağlanmış oldu.

Nebim V3 Acente Performans Yönetimi: Özellikle turizm sektöründe faaliyet gösteren ve turist ziyaretleri için acentelerle anlaşma yapan firmaların bu acentelerin hak edişlerini ve performanslarını yönetebilmeleri için geliştirilen bu uygulama ile; acenteler ve/veya acente bağlantılı kişiler ile yapılan anlaşmalar, bu anlaşmalara bağlı olarak düzenlenen rezervasyonlar ve yine bu rezervasyonlara bağlı olarak yapılan perakende satışlar ile bu satışlara bağlı olarak ilgili kişiler için hesaplanması gereken prim oranlarının yönetilebilmesi sağlandı.  

Nebim V3 ÜTS web servis entegrasyonu ve medikal ürün özellikleri: Daha önce Nebim V3 17.4.1 hotfix’i ile yayınlanan ve bu versiyonda yeni özellikler eklenen ÜTS entegrasyonu sayesinde; optik ve medikal ürün alanında faaliyet gösteren firmaların ürünlerine ait tüm ürün bilgileri ve hareket bilgilerinin web servis aracılığı ile ÜTS’ye otomatik olarak bildirilebilmesi sağlanmış oldu.

Ekim 2017 Versiyon Yenilikleri Hakkında Detaylı Bilgi

Versiyon ile gelen yenilikler hakkında detaylı bilgi; Nebim'in Web sitesinde "Nebim V3 Ver.17.10.1 Versiyon Yenilikleri" sayfasında yayınlanmıştır. Ayrıca Nebim V3 kullanıcıları; Nebim'in kullanıcılarına NebimExtra versiyon güncelleme ve destek anlaşması kapsamında sunduğu eğitim portali olan Nebim Akademi'ye yüklenecek olan versiyon yenilikleri eğitimlerini ve videolarını da izleyebileceklerdir.

Ekim 2017 Versiyonunu Yüklemek ve Daha Fazla Bilgi İçin

NebimExtra versiyon güncelleme ve destek anlaşması olan firmalar ve uyarlama projeleri devam etmekte olan firmalar, Nebim V3'ün yeni versiyonunu yüklemek için destek sorumluları ile iletişime geçebilirler. Bu firmaların Bilgi İşlem Yöneticilerinin versiyonu yükseltmeden önce, NebimExtra destek portalinde, Güncellemeler - Raporlar bölümünde yer alan "Nebim V3 Ver.17.10.1 için Versiyon Yükseltme Kılavuzu"ndaki uyarıları okumaları ve talimatları takip etmeleri önerilmektedir. NebimExtra anlaşması olmayan firmalar ise yeni versiyon ve NebimExtra versiyon güncelleme ve destek anlaşması hakkında daha fazla bilgi edinmek için müşteri temsilcileri ile görüşebilirler.