15.04.2021
1965 yılından
itibaren brode, ev tekstili ve bebek tekstili üzerine çeşitli ürünlerle sektöre
yön veren Nazik Home tüm iş süreçlerini Nebim V3 ile yönetiyor ve yeni projeler
geliştirmeye devam ediyor. Nazik Home Muhasebe Müdürü Muhammet Yılmaz Nebim V3
e-Mutabakat uygulamasıyla ilgili görüşlerini paylaştı.
Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?
“Nazik Home
1965 yılından itibaren brode, ev tekstili ve bebek tekstili üzerine çeşitli
ürünlerle sektöre yön veren bir aile şirketidir. Bünyesindeki markaları Nazik
Home adı altında tek bir markada birleştirip bir dünya markası haline
gelmiştir. Ürettiği ürünlerle de sektörün önde gelen firmalarındandır. Benzersiz
tasarımları, yenilikçi fikirleri ve ürettiği ürünlerle adeta tekstili sanat ile
birleştirmiştir. Ürettiği bu eserleri de Nazik Home adı ile müşterilerine
sunup, müşterilerinin güvenini sağlamayı hedeflemektedir. Sürekli artan
kapasitesi ve kalitesi ile de her geçen sene kendi hedeflerini fazlasıyla
yerine getirmektedir.”
Nebim V3
e-Mutabakat uygulaması ile süreci nasıl yönetiyorsunuz, işleyişi anlatabilir
misiniz?
“Nebim
V3 e-Mutabakat uygulaması ile süreci yönetmeye yeni başladık. İlk olarak Nebim
destek ekibiyle birlikte e-Mutabakat kullanıcılarımıza hangi mutabakat
formalarını göndereceğimizi tanımladık. Bunları e-Mutabakatı ekstre, bakiye ve
BA/BS olmak üzere sınıflara ayırdık. Tedarikçi ve müşterilerimizdeki ilgili
kişileri bağlantı kişilerine tanımladık ve bağlantı kişilerinde de hangi e-mail
adreslerine gideceğini sisteme tanımladık. Bundan sonraki süreçte de tek tuş
ile bir e-mail üzerinden e-Mutabakatlarımızı yapabildik. Bu sürecin hayata
geçmesiyle birlikte çok ciddi bir zaman tasarrufu sağlamış olduk.”
Uygulamanın
sağladığı en önemli faydalar nelerdir?
“En
başta zaman ve para tasarrufu sağladı. İki günde, üç günde, dört günde
yapabileceğimiz mutabakatları Nebim V3 e-Mutabakat uygulamasıyla beş-on dakika
içerisinde birkaç tuşla hemen yapabiliyor duruma geldik. Arşivleme açısından da
bizim için çok faydalı oldu. Öte yandan kâğıt tasarrufu da sağlamış olduk. Normalde
e-mail üzerinden yaptığımız mutabakatlarda formları çıktı alıyorduk ve bunları
arşivliyorduk. Bu süreci ortadan kaldırmış olduk. Böylece operasyonel
işlemlerimiz de hızlanmış oldu.”