Nebim, Çözüm Ortakları Zirvesi 2020'de Çözüm Ortakları ve İş Ortaklarıyla Bir Araya Geldi

Nebim, Çözüm Ortakları Zirvesi 2020'de Çözüm Ortakları ve İş Ortaklarıyla Bir Araya Geldi

27.02.2020

Etkinliğin özet videosunu izlemek için tıklayınız>

Nebim, her yıl geleneksel olarak düzenlediği Çözüm Ortakları Zirvesi'ni bu yıl 13 Şubat tarihinde yaklaşık 250 kişinin katılımıyla CVK Park Bosphorus Hotel İstanbul’da gerçekleştirdi.

Nebim’in 2019 değerlendirmelerinin ve 2020 hedeflerinin ve fırsatlarının paylaşıldığı sunumlar ile başlayan zirvede, yazılım ve perakende sektörlerini etkileyen teknolojik trendlere, mevzuattaki yeniliklere ve Nebim V3 yol haritası kapsamında geliştirilen yeniliklere değinildi. Nebim’in İş Ortakları ve bu iş ortaklarıyla geliştirdikleri entegre çözümlere de yer verilen Zirvede, Nebim iş ortakları, açtıkları stantlar ile katılımcılara Nebim V3 ile entegre çözümlerini tanıtma fırsatı buldu.

Yurtiçi ve Yurtdışında Çözüm Ortağı Ağımız ve Nebim V3’lü Marka Sayımız Büyüme Devam Ediyor

Zirvenin açılış konuşması Nebim Genel Koordinatörü Sedat Taşçı tarafından gerçekleştirildi. Taşçı; 2019 yılının değerlendirmesini yaparak 2020 planı ve büyüme hedeflerinden bahsetti. Nebim çözüm ortakları ağının yurtiçi ve yurtdışında genişlemeye devam ettiğine ve bu genişlemeyi destekleyici olarak organizasyon yapısında yapılan yeni değişikliklere değinen Taşçı, Nebim V3’lü firma sayısının artmaya devam ettiğini belirtti.

Çözüm Ortakları Büyüme Stratejisi ve Fırsatlar

Çözüm Ortakları Müdürü Meltem Tombak Lopez, moderatörlüğünü yaptığı oturumda çözüm ortakları büyüme stratejiler, uzmanlık sertifikasyon programı, lead yönetimi ve 2020 fırsatlarından bahsetti. Lopez’in sahneye davet ettiği Üretim ve İş Geliştirme Müdürü Yılmaz Akgül, e-Dönüşüm ve mevzuat, Taksitli Satış ve Üretim konularındaki fırsatlara ve bu ürünlerin öne çıkan özelliklerine değinirken, Nebim V3 Uzmanı Mine Körlü ise, Optik ve Satın Alma Talep Yönetimi uygulamalarıyla ilgili fırsatlara ve öne çıkan özelliklere değindi.

Nebim Dağıtım Kanalı Destek Organizasyonu ve Destek Süreçleri

Nebim Destek Müdürü İlhan Yalçın ve Nebim Çözüm Ortakları Proje Destek Müdürü Tolga Toy, Çözüm Ortaklarına verilen destek süreçlerinin içeriği, destek ekibinin organizasyonunu ve gelişen destek anlayışını anlatarak sunumuna başladı. Yalçın ve Toy, müşteri memnuniyeti için öngörülen prensipler, case yönetim süreçleri, destek sürecinde dikkat edilmesi gereken noktalar hakkında bilgi paylaştılar. Yalçın ve Toy, 2020 yılı için de Nebim destek operasyonunun gelişmeye devam edeceğini ve yüksek çözüm ortağı ve yüksek müşteri memnuniyeti sağlamayı hedeflediklerini söyledi.

Nebim ve Çözüm Ortakları Eğitim Planı ve Nitelikle Personel Yetiştirme Programı

Eğitim Müdürü Serdar Şeremet ve Verimlilik Müdürü Onur Kolsuz, Nebim’in eğitim portali olan Nebim Akademi’de geldikleri son durumdan bahsedip yayınlanan eğitim videoları hakkında bilgi verdiler. Nebim personeli ve çözüm ortakları personelinin Nebim V3 uygulamaları ile ilgili uzmanlık kazanmalarının önemine değinerek bu kapsamda düzenlenen eğitim programından ve takviminden bahsettiler. Oturumda söz alan IK Müdürü Didem Tuncer Ertan ise eğitim departmanıyla birlikte ekosisteme nitelikli personel yetiştirme programı dahilinde Millî Eğitim Bakanlığı ve Bilişim Eğitim Merkezi ile gerçekleştirdikleri iş birliğinden bahsetti.

2020 Nebim Pazarlama Hedefleri

Nebim Pazarlama Müdürü Abdullah Bekmezci, Nebim pazarlama etkinlik ve iletişim planlarını çözüm ortakları ile paylaştı. 2019 yılında gerçekleştirdikleri önemli etkinlikler ve pazarlama projelerinden bahseden Bekmezci, 2020 yılında gerçekleştirilecek etkinlik ve seminerler, dahil olunacak fuarlar ve organizasyonlar hakkında bilgi verdi.  Bekmezci konuşmasını, Sosyal Medya projesinin etkilerinden ve 2019 yılının son çeyreğinde hayata geçirilen dijital reklamlarla ilgili sonuçları katılımcılar ile paylaştı.

Nebim V3 Yol Haritası

Zirve, Nebim iş analistlerinin sunumu ile devam etti. Nebim iş analistleri, Özge Üney ve Özgür Dener, Nebim V3’ün 2020 yol haritasında yer alan ve Nisan ve Ekim versiyonları ile yayınlanması planlanan yeni geliştirmelerle ilgili detayları Nebim çözüm ortakları ile paylaştılar.

Özge Üney ve Özgür Dener’in değindikleri Nebim V3 yenilikleri arasında Mobil Mağaza Arka Ofis Uygulamaları, Reyonda Hızlı Satış, İleti Yönetim Sistemi (İYS) ve İzinli Veri Tabanı (İVT), Perakende Satış Sonra Teslim gibi yenilikler yer aldı.

Nebim V3 ile Entegre Çözümler ve İş Ortakları

İş Ortakları Müdürü Erkan Karamağra moderatörlüğünde gerçekleşen bu oturumda, Nebim V3’ün entegre olduğu çözümler ve bu çözümlerin geliştirilmesinde iş birliği yapılan iş ortakları ile ilgili bilgiler katılımcılar ile paylaşıldı.

Karamağra, sahneye davet ettiği Üretim ve İş Geliştirme Müdürü Yılmaz Akgül ve Nebim V3 Uzmanı Mine Körlü ile birlikte, Kayaport’un BulutTahsilat çözümü, İontegra’nın WMS (Depo Yönetimi sistemi) çözümü, Verimsoft’un Mağaza Shift Takibi Yönetimi uygulaması, Bonobo’nun sunduğu ComoSense müşteri sadakat yönetimi çözümü, Ketencek’in geliştirdiği B2B çözümü ve Entegra’nın Pazar Yerleri Entegrasyonu çözümleri ve bu çözümlerin Nebim V3 ile entegrasyonu hakkında detayları katılımcılar ile paylaştılar.

Ödüller Sahiplerini Buldu

Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2020, her yıl olduğu gibi gala gecesi ve ödül töreni ile sonlandı. 2019 yılı değerlendirilerek planlanan ve Türkiye En yüksek Ciro, En İyi NebimExtra Performansı ve En İyi Büyüme Performansı kategorilerinde ödüllerin verildiği törende, Nebim Çözüm Ortakları plaketlerini Nebim icra kurulu üyelerinden ve çözüm ortakları yöneticilerinden aldılar.

Etiketler