04.05.2020
Türkiye’nin ilk kozmetik zincir mağazası ve kozmetik sektörünün öncülerinden Sevil Parfümeri’nin Kurucusu Yusuf Sevilla, Nebim ile yıllardan beri süregelen çözüm ortaklıklarıyla ilgili görüşlerini paylaştı.
1976 yılında kurulan ve bugün 51 adet mağazası bulunan ve
uyarlama projesini Nebim Gold Çözüm Ortağı Birikim Bilgisayar’ın
gerçekleştirdiği Sevil Parfümeri, tüm operasyon süreçlerini Nebim V3 ERP ile
yönetiyor.
“Nebim V3 ERP daha hızlı ilerlemenizi sağlıyor”
Nebim’in sürekli olarak Sevil Parfümeri’nin yanında olduğunu
ve tüm sorularına cevap verdiğini söyleyen Yusuf Sevilla, “Nebim, tüm
mağazalarımıza gidip tek tek eğitim verdi. Bu eğitimlerden çok memnunuz. Nebim
V3 ERP gibi doğru bir ürün kullanıyorsanız, bu sizin daha çabuk ve hızlı
ilerlemenizi sağlıyor.” diye konuştu.
“Bir perakendeci bilgilerinin basit şekilde işlendiğini
görmek istiyorsa çözüm; Nebim V3”
Yusuf Sevilla, perakendecilerin neden Nebim V3 kullanması
gerektiğini şu sözlerle açıkladı, “Bugün Nebim kullanan perakendeci sayısı zaten
çok fazla. Bir AVM’de 150 dükkân varsa yaklaşık 120-130 tanesi Nebim
kullanıcısı. Bir perakendeci şirketini ve müşteriyi doğru yönetmek istiyorsa,
bilgilerinin basit şekilde işlendiğini görmek istiyorsa çözüm; Nebim V3.”
“Nebim V3 Bulut Tahsilat entegrasyonu ile bütün banka
işlemlerinin izlenmesi güvenli oluyor”
Nebim V3 Bulut Tahsilat entegrasyonu ile ilgili görüşlerini
de açıklayan Sevil Parfümeri Kurucusu Sevilla, “Bulut Tahsilat’ta banka
işlemleri ve diğer bütün işlemlerin izlenmesi daha güvenli oluyor. Bankanın
kestiği komisyon, gelmiş olan EFT’ler, havaleler gibi eylemlerin tek ekrandan
izlenmesi çok güzel bir şey.” şeklinde konuştu.
“Müşteri ekranlarımız sayesinde, müşterilerimiz mağazadan
güvenle çıkıyor”
Müşteri ekranlarının kendileri için öneminden bahseden Yusuf
Sevilla, “Mağazalarımızda, müşterilerimizin satın aldığı ürünün kaç para
olduğunu, kaç para iskonto aldığını görmesini isterim. Nebim, benim istediğimin
daha ötesinde bir şeyi bizlere sundu. Artık kasadaki arkadaşımızın ekranı
dışında bir başka ekran müşterilerimize dönük oluyor. Bu ekranda
müşterilerimiz; aldığı ürünün kaç para olduğunu, kaç adet ürün aldığını,
kazandığı iskontoyu, Como sadakat programından kazandığı paranın nasıl
kullanıldığını görebiliyor. Bu sayede müşterilerimiz, mağazalarımızdan güvenle
çıkabiliyor. Müşterilerin her şeyi görebilmesi çok iyi bir şey.”
açıklamalarında bulundu.
“Nebim V3 ile ComoSense müşteri sadakat uygulamamızı webe taşıma imkanına sahip
olduk”
Nebim V3 entegrasyonuyla birlikte daha önce ayrı ayrı takip ettikleri ComoSense sadakat uygulamasını aynı sistem üzerinden takip etmeye başladıklarını söyleyen Yusuf Sevilla,” Nebim V3 ComoSense entegrasyonuyla elinde Sevil Kart bulunan her müşterimiz, toplamış olduğu puanları her mağazamızda harcayabiliyor. Müşteriye anlık olarak ulaşmak, anlık olarak kampanya yapıp aksiyon almak ComoSense ile çok mümkün. Bir perakende mağazasıysanız; normalde %20’sine ulaştığınız müşterilerin, ComoSense sayesinde %100’üne ulaşırsınız. Ayrıca bir kampanya yapmak istiyorsanız, Como yapay zekası ile size bir şeyler önerebiliyor. Como’nun Nebim ile birebir iki ortak gibi çalışması da çok önemli. Nebim ile birlikte Como’yu webe taşıma imkanına sahip olduk, bizim için çok iyi oldu.” diyerek sözlerini tamamladı.