Nebim V3 ile Müşteri Sadakat Yönetimi

Özlem Çelikkanat
İpekyol, Perakende Direktörü
Panelin videosunu izlemek için lütfen tıklayınız.

Nebim’in 2 Kasım 2016’da Grand Hyatt İstanbul’da gerçekleştirdiği Nebim Planet 2016 etkinliğinin panel bölümünde İpekyol Perakende Direktörü Özlem Çelikkanat yer aldı. Çelikkanat omni-channel dünyada müşteri yönetimini nasıl gerçekleştirdiklerinden anlattı. Sözlerine İpekyol hakkında kısaca bilgi vererek başlayan Çelikkanat, omni-channel olgusunun önemini örneklerle açıkladı. “Altyapısını Nebim’in sunduğu omni-channel ortamında, lider markalar büyük bir esneklik kazandı. Online alışverişte mağaza stokundan, mağazadan alışverişte ise online stokundan yararlanmak mümkün hale geldi. Satışta verimliliğin sonuçları açıkça yansıdı.” Çelikkanat’ın açıklamalarına göre; müşteri yönetimi tarafında ise İpekyol kart geliştirildi. Yeni bir sadakat kartı programı olarak Twist gündeme geldi. Böylece pek çok yeni kampanya geliştirilerek başarıyla uygulandı. Yaşanan gelişmeler ve artan verimlilik, geleceğe ilişkin yeni projeler kurgulama imkanı da tanıdı. Konuşmacı, Twist’e dair beklentilerini vurgulayarak sözlerini noktaladı.

Çelikkanat, ürün yönetimiyle ilgili olarak da şunları söyledi; Planlama yaparken önceden herkes kendi excel’inde birbirinden bağımsız çalışırken Nebim V3 Merchandise Planlama sayesinde ortak bir platformda çalışabilme imkanı bulduk. Bu ortak platform üzerinde satış ve ürün departmanları ayrı ayrı çalışarak farklı senaryolar hazırlayabiliyor ve günün sonunda tek bir senaryoda teyitleşerek devam ediyoruz. Nebim V3 Merchandise Planlama uygulaması çok fonksiyonel ve kolay bir ara yüzü var. En önemlisi de veri ambarına bu veriler aktarıp her hafta ne planlamıştık ne sattık takibini yapabiliyor, nerde geri kaldık, nerede hızlanmamız lazım kolaylıkla görüp aksiyon planımızda hızlıca değişiklikler yapabiliyoruz.

Demo Talebi

Demo Talepleriniz İçin Formu Doldurun.