Nebim V3 ile Müşterilerimize Daha Hızlı Hizmet Sunabiliyoruz

Nebim V3 ile Müşterilerimize Daha Hızlı Hizmet Sunabiliyoruz

22.01.2020

Röportajın videosunu izlemek için tıklayınız>

Türkiye pazarına 2010 yılında giriş yapan dünyanın en büyük gelinlik üretici firmalarından olan Oleg Cassini Finans ve Operasyon Direktörü Behçet Ercan Partal ve Mali İşler Müdürü Melih Selamet, firmalarının Nebim V3 ile hayata geçirdikleri ve gerçekleştirmeyi planladıkları çalışmalar hakkında bilgi verdi.

İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli’de bulunan 13 mağazasıyla Türkiye’deki müşterilerine hizmet verdiklerini söyleyen Oleg Cassini Finans ve Operasyon Direktörü Behçet Ercan Partal, Oleg Cassini olarak tüm üretimlerinin yurtdışında gerçekleştiğini belirtip Nebim ile gerçekleştirmeyi düşündükleri projelerden bahsetti.

Nebim’in çözüm ortaklarından MT Soft ile çalıştıklarını belirten Partal, “Müşterilerimiz mağazalarımızda alışveriş yaparken satış danışmanlarımızın, müşterilerimize ihtiyaç duydukları anda, online olarak destek olabilecekleri bir uygulama üzerinde çalışıyoruz. Bu uygulamayla, müşterimizin daha önce gerçekleştirdiği işlemlerinin görüntüleyebiliyor, ürün barkodundan ürünün beden, stok durum kontrolünü sağlanarak müşterilerimize daha hızlı hizmet verebiliyoruz.” dedi.

Nebim’in çözüm ortaklarından MT Soft ile birçok yeni proje gerçekleştirmeyi planladıklarını, bu projelerin hayata geçmesiyle birlikte, dijitalleşen perakende sektöründe daha başarılı bir şekilde ilerleyeceklerini vurgulayan Partal, Nebim ile Türkiye’ye hibrit bir showroom konsepti getirmeyi planladıklarını belirtip “Hibrit konsepti Türkiye’ye getirmek, hem e-ticaret hem de depolama sistemlerine tamamen entegre bir şekilde çalıştıracak uzun vadeli bir plan. Bu planları başarılı bir şekilde yürütmede Nebim V3 ve Nebim çözüm ortağı MT Soft’a güveniyoruz” dedi.


“Sektörde yaygın kullanılan programın Nebim V3 olduğunu gördük”

Oleg Cassini Mali İşler Müdürü Melih Selamet, şirketlerinin ERP programlarını değiştirme kararı alarak Nebim V3’ü tercih etme süreçlerinden bahsetti.

Şirketlerin ERP programlarını değiştirmesinin çok zor olduğunu belirten Selamet, “ERP programını değiştirme kararını, daha fazla teknik destek ve zamanlama konusunda daha verimli olabilmek için aldık. Ancak ERP programını değiştirmeden, farklı bir programa geçiş yapılmadan önce, doğru yol haritasının belirlenmesi, sektördeki diğer firmaların kullandığı ERP programlarının belirlenip bu programların firmalara sağladığı avantaj ve dezavantajların tespit edilmesi gerekiyor. Biz bunların hepsini gerçekleştirdik ve sektörde fazlaca yaygın kullanılan programın Nebim V3 olduğunu gördük. Bu sayede Nebim çözüm ortağı MT Soft ile tanıştık. Uzun süreli görüşmeler neticesinde Nebim V3 ERP’yi kullanmaya ve beraber çalışmaya karar verdik” dedi.

Mağazalarındaki işlemlerini, pazarlama departmanın satış yönteminde kullanılan POS cihazına kadar Nebim V3 ile entegre olarak yürüttüklerini belirten Selamet, Nebim V3’ün veri ambarı sayesinde yurtdışı ve Türkiye raporlama sistemlerini kolay bir şekilde entegre edip zamandan büyük bir tasarruf ettiklerinden bahsetti.


Nebim V3 ile zamandan tasarruf ettik”

Nebim V3 ile müşterilerine daha hızlı hizmet verebilecekleri bir randevu takip sistemi geliştirdiklerini belirten Selamet, “Oleg Cassini’yi perakende sektöründe diğer firmalardan ayıran bir özellik de randevu usulüne göre çalışması. Bunun için ne yaparız diye düşünüp Nebim V3 ile randevu takip sistemi programı geliştirdik. Bu randevu takip programıyla misafirlerimiz randevularını, internet üzerinden alıyor ve internet üzerinden alınan o randevular randevu takip sistemine aktarılıyor. Bu sayede müşterilerimize yeterli zaman ayrılabiliyor, zamandan tasarruf edilebiliyoruz. Randevu takip sisteminde oluşturulan randevular, eğer satışa dönüyorsa da Nebim V3 üzerinden yaklaşık 10 saniye gibi kısa bir sürede fatura ve ödeme işlemi tamamlanabiliyor” dedi.

Etiketler