08.01.2021
Türkiye’nin
önde gelen perakende markalarından Gözalan Group iş süreçlerini Nebim V3 ERP
ile yönetiyor. Gözalan Group Bilgi Teknolojileri Yöneticisi Raşit Gülhan Nebim
V3 İş Ortağı Yapısı ile ilgili görüşlerini paylaştı.
Firmanızdan
kısaca bahsedebilir misiniz?
"Temelleri 1969
yılında Almanya’da atılan, 50’den fazla mağazası, 500’e yakın personeli olan
Gözalan Group firması birçok farklı sektörde hizmet kalitesi ile ön plana
çıkmaktadır. 1987 yılında Türkiye’ye giriş yapan Gözalan Group, sektördeki
deneyimi, dinamik yapısı ile iş ortaklarının beğenisini kazanmaktadır.
Bünyesinde birçok dünya markası bulunduran Gözalan Group, tüketicinin de çok
iyi bildiği, Colombia, Mountain Hardwear, Sorel, Mustang Jeans, Prana
markalarını tüketici ile buluşturmaktadır."
Nebim V3 İş
ortağı Uygulaması ile süreci nasıl yönetiyorsunuz? İşleyişten biraz
bahsedebilir misiniz?
"Nebim V3
üzerinde toplamda bugüne kadar 38 tane iş ortağı açtık. Şu an canlıda Gözalan
firmasına ait 9 tane iş ortağını ve Franchise firmalarına ait 14 tana iş ortağını
Nebim V3 üzerinden yönetiyoruz. İş Ortağı yapısındaki şirket dinamiklerimize
göre aldığımız kararları firma bazlı uygulamak, iş ortaklarımızdaki e-Süreçleri
kullanan veya kullanmayan firmaların konfigürasyon ayarlarını yapmak ve iş
ortağı bazında detaylı yetkilendirme yapılması süreçlerini yönetiyoruz. Gözalan
Group ve Franchise mağazaları üzerinden yapılan perakende satışları, iş
ortakları üzerinden ortak satış noktası olarak ayarlanması ile değişim ve iade
süreçlerini iş ortağı yapısında kullanıyoruz."
Bu projeyi
fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşır
mısınız lütfen?
"Yeni yapının
kurgulanması, kullanıcıların alışık oldukları yapıyı bırakarak yeni kuralları
olan iş ortağı yapısına alışması ve kullanması gibi bazı çekincelerimiz vardı.
Fakat Nebim V3 Kick Off toplantısı ve analiz toplantılarında Gözalan Group
çalışanlarına detaylı olarak bilgiler verdik. Çalışanlardan gelen bildirimler
üzerine analiz notlarımızı güncelledik, iş ortağı yapısını güncellediğimiz
analiz notlarıyla birlikte kullanmaya başladık."
Uygulamanın
sağladığı en önemli faydalar nelerdir?
"İş Ortağı
yapısı içerisinde tüm ana konfigürasyonların ana şirket üzerinden yapılması,
ürün kartları, kampanyalar, fiyat listeleri ve benzeri tanımlamaların ana
şirkette açılıp iş ortaklarına hızlı bir şekilde entegre olması çok önemli bir
özellik. Ayrıca talep edilen raporların tek bir şirket üzerinden konsolide
şekilde tüm iş ortakları için alınabilmesi başka önemli bir fayda. Tüm satış
noktalarımızın eş zamanlı olarak yönetilebilmesi, sevk ve satışların online
bayi süreçleri ile kolay bir şekilde kabul edilmesi, yönetilebilmesi ve
mükerrer veri girişlerinin engellenmesi anlamında çok fayda sağladık. Öte yandan
omni chanel satış yapısına uygun alt yapının oluşturulması Nebim V3 İş Ortağı
yapısının faydaları arasında olduğunu söyleyebiliriz."
Nebim V3 İş Ortağı Uygulamasını keşfetmek için tıklayın>>