LES BENJAMINS: Nebim V3 UPS Kargo Entegrasyonuyla Kargo Süreçlerimizi Hızlı ve Hatasız Bir Şekilde Yönetebiliyoruz

LES BENJAMINS: Nebim V3 UPS Kargo Entegrasyonuyla Kargo Süreçlerimizi Hızlı ve Hatasız Bir Şekilde Yönetebiliyoruz

28.04.2021

Lüks sokak giyimde Türkiye’nin önde gelen markalarından olan Les Benjamins tüm iş süreçlerini Nebim V3 ERP ile yönetiyor ve yeni projeler geliştirmeye devam ediyor. Les Benjamins Genel Müdür Yardımcısı Savaş Çelik Nebim V3 UPS Kargo Entegrasyonu projesi hakkında görüşlerini paylaştı.

Firmanızdan kısaca bahsedebilir misiniz?

“Les Benjamins, Bünyamin Aydın tarafından 2011 yılında kurulan bir şirkettir. Les Benjamins ilk başta doğu batı kültürünü sentezleme yoluyla moda dünyasına girip daha sonra bunu sokak giyim tarzıyla harmanlayan ve segmentasyon olarak lüks sokak giyim modasında şu anda Türkiye’nin önde gelen markalarından bir tanesidir. Biz şu anda ekip olarak yaklaşık 70 kişiyiz. Avrupa yakasında Nişantaşı’nda ve Asya yakasında Akasya AVM’de olmak üzere iki tane mağazamız var. Nişantaşı’ndaki mağazamız 300 m2 üzerinde iki katlı bir mağaza. Akasya AVM’deki mağazamız ise yaklaşık bir ay önce açıldı. Les  Benjamins olarak büyüme sürecimiz devam ediyor.”

Nebim V3 UPS Kargo Entegrasyonu ile sürecini nasıl yönetiyorsunuz, işleyişten bahsedebilir misiniz?

“Nebim ile bu sürece girmek UPS Kargo Entegrasyonunda bize çok kolaylık sağladı. Bu kolaylığı e-Ticaret tarafında örneklemek gerekirse, iki kişinin dört saatlik çalışma yükünü 30-45 dakikalara indirdi. Çünkü öncesinde program ve UPS tarafında ayrı ayrı manuel yapılan işler vardı. Şu anda aradaki entegrasyon ile işimiz bir hayli kolaylaştı. Artık işlemlerimizi insan iş gücüne bırakmadan tamamen otomatik yaptığımız için çok büyük fayda sağlamış olduk.”

Bu projeyi fiili kullanıma alırken yaşadığınız deneyimlere göre önerilerinizi paylaşabilir misiniz?

“Şimdi biliyorsunuz artık günümüz dijitalleşme ve otomatizasyon dönemi. İnsan hatasını mümkün olan en düşük seviyeye çekebiliyor olmak şirketin geleceğini belirleyecek kararlarımız için bir hayli önemli. Biz şu anda perakende de gündelik satış takiplerini, satış analizlerini yapıyoruz. Kargo süreçleri bizim en çok kanayan yaralarımızdan bir tanesiydi tabi. Buradaki süreci nasıl iyileştirebileceğimize dair Nebim ile görüştük. Nebim V3’ün farklı birçok kargo firmasıyla hazır entegrasyonların olduğu Nebim V3 Kargo Entegrasyonu uygulaması olduğunu gördük ve hemen kullanmak için süreci başlattık. İlk başlarda tabi alışıla gelmiş sistemin dışına çıkarak değişiklik yapılması personel tarafında bir alışma süreci gerektiriyor. İşte burada bu konuyu personele anlatmanız, sahaya inmeniz, bu süreçleri onlara empoze etmeniz, yaptıkları iş için harcadıkları zamanın bu yeni sistemle daha da kısaldığını ve kolaylaştığını anlatmanız çok önemli.”         

Uygulamanın sağladığı en önemli faydalar nelerdir?

“En önemli fayda hata payını daha minimize etmiş olmamız aslında. Sistemin doğru çalışabilmesi için kargo gönderi bilgilerinin doğru girilmiş ve aktarılmış olması şart. Bu entegrasyonla biz de bu personel veri giriş ve aktarımlarındaki hatayı minimize etmiş oluyoruz. Çünkü arada personelin dokunduğu ve veri girişi yaptığı bir nokta yok. Müşterinin girdiği bilgiler Nebim V3’te hazırlanıp barkodlanıyor ve paketlenerek UPS’e aktarılıyor. Bu da işlemlerimizin daha hızlı, kontrollü ve sağlıklı bir şekilde ilerlemesini sağlıyor.”

 Nebim V3 Kargo Entegrasyonu uygulamasını keşfetmek için tıklayın>>