Sevil Parfümeri, Merkez ve Mağazalarında Tüm Operasyonlarını Nebim V3 ile Yönetmeye Başladı

Sevil Parfümeri, Merkez ve Mağazalarında Tüm Operasyonlarını Nebim V3 ile Yönetmeye Başladı

14.01.2020

Perakende sektörünün önemli isimlerinden olan Sevil Parfümeri, merkez ve online satış mağazası ile birlikte 52 mağazasında tüm operasyonlarını Nebim V3 ile yönetmeye başladı. Sevil Parfümeri, mağazalarındaki tüm operasyonlarının yanı sıra merkezdeki Nebim V3 ürün yönetimi, satın alma, depo yönetimi, satış, finans, muhasebe ve e-ticaret iş süreçlerini de entegre bir şekilde kullanmaya başlayarak operasyonel mükemmellik sağladı.

Ayrıca, CRM çalışmaları kapsamında Nebim’in teknoloji çözüm ortağı ComoSense entegrasyonu sayesinde, Sevil Parfümeri mağazalarına gelen müşterilerin, cep telefonlarındaki “Sevil Card” uygulamasını kullanarak kampanya ve fırsatları görüp, yaptıkları alışverişe ilişkin Nebim V3’te tanımlı sadece kendilerine özel fırsatlardan anında faydalanabilmeleri sağlandı.

Proje, Sevil Parfümeri ve Nebim Gold Çözüm Ortağı Birikim Bilgisayar ekiplerinin ortak çalışması sonucunda beş ay gibi kısa bir uyarlama süresinde gerçekleştirildi.