Birden çok kanaldan işlem yapılan firmalarda (B2C, CRM, SMS, Call Center, vb.), perakende müşterilerin farklı kanallardan bırakmış oldukları KVK ve ETK izin/izin iptallerini ortak bir noktada toplayın ve bu izinleri yönetin.

Nebim V3 İzinli Veri Tabanı Entegrasyonları


İzinli veri tabanı (İVT) çözümleri ile perakende firmalar; Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) ve Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkındaki Kanun (ETK) zorunlulukları kapsamında, markalarının Nebim V3 POS kullandıkları perakende satış noktaları, e-ticaret siteleri, kurumsal web siteleri, kullandıkları e-mail ya da SMS gibi toplu iletişim hizmet sağlayıcıları ya da call center uygulamaları örnek olmak üzere birden çok iletişim kanallarından gelen müşterilerinin iletişim ve KVKK izinlerini yönetebilmeyi hedefliyor.

İzinli Nebim V3 ile entegre servis sağlayıcılar ile çalışabilirsiniz. 

  • "Mobildev İzinli Veri Tabanı Yönetimi"
  • "Turatel smartADM Veri İzin Yönetimi"

KVKK ve ETK izinli pazarlama izin ve izin iptallerini direkt Nebim V3 POS üzerinden yapabilirsiniz. Nebim V3 POS müşteri kartı açıldığında veya mevcut bir müşteri kartında bir kişisel veri veya iletişim adresi değişikliği yapıldığı durumda, Nebim V3 POS’dan çalışılan servis sağlayıcının servisleri üzerinden onay işlemleri yapabilirsiniz.

Perakende müşterilerin farklı kanallardan gerçekleştirecekleri  izin ve izin iptal işlemlerini (B2C, CRM, SMS, Call Center, vb.) izinli veritabanından perakende müşteriler için master veritabanı olan Nebim V3 ERP veritabanına entegre edebilirsiniz. Müşterinin izin veya izin iptalini B2C veya çağrı merkezi üzerinden yaptığı durumda işlemin öncelikle servis sağlayıcı tarafında toplanmasını ve daha sonra bu bilgilerin Nebim V3 ERP’ye iletilmesini sağlayabilirsiniz.

Demo Talebi

Nebim V3 hakkında daha fazla bilgi almak ve Nebim V3 demolarını izlemek üzere ziyaret edilmek için demo talebinde bulunun.