- Tamir ve tadilat işlemleri için farklı bir uygulama kullanmaya gerek kalmadan satış ekranından anında servis takip formu oluşturarak müşteriye verebilirsiniz.
- Ürünlerin tüm tamir tadilat safhalarını servis formu numarasıyla anında izleyebilirsiniz.
- Tamir edilemeyen ürünleri ikinci kaliteye ayırarak ürün değiştirme işlemlerini tamir tadilat servis formu numarasına bağlı olarak yapabilirsiniz.
- Servisten doğan bir bakım onarım bedeli varsa, servis faturası kesebilirsiniz.
- Tamamlanan servislerle ilgili olarak müşteriye anında servis durum bildirim SMS'leri gönderebilir ve işlemin tamamlandığını bildirebilirsiniz.
Nebim V3 Servis ve Destek uygulaması ile satış sonrası servis destek işlemlerini aynı ekrandan hızlı ve pratik bir şekilde yönetebilirsiniz
Müşteriye teslim edilmek üzere sevk edilen ürünlerin, arızalı veya eksik çıkmaları halinde, teslimatçı tarafından arıza kayıtlarının oluşturulabilmesini sağlayabilirsiniz.
Servis/destek taleplerinin raporunu toplu olarak alarak destek/talep formunun açılabilmesi, destek/talep formunda durum güncellemesi alınabilmesi, destek çözüm girişi yapılabilmesini sağlayabilirsiniz.
Müşteriden tamir/servis/destek için alınan ürünleri de sevkiyat planlarına dahil edebilirsiniz.
Demo Talebi
Nebim V3 hakkında daha fazla bilgi almak ve Nebim V3 demolarını izlemek üzere ziyaret edilmek için demo talebinde bulunun.