Hazır Raporlar ve Dashboard'lar:
Nebim'in Microsoft ile yaptığı direk (Tier 1) Cloud Services Provider (CSP) anlaşması kapsamında sunduğu Power BI Pro yazılım altyapısı üzerinde çalışan, sektörel deneyimini katarak geliştirdiği ve perakende sektörüne özel formüller içeren hazır raporlar ve grafikler Dashboard'lar sayesinde Nebim V3'ünüzdeki verileri hızla raporlayıp analiz edebileceğiniz, "kullanımınıza hazır" bir mobil iş zekası çözümünü, sadece günler sürecek kısa bir uyarlama projesi sonrasında canlı kullanıma alabilirsiniz.
Üst Yönetim, Perakende Mağazalar Koordinatörü, Ürün Yöneticisi gibi farklı kullanıcı rolleri bazında tasarlanan hazır Dashboard'lar (gösterge panelleri) sayesinde kullanıcılarınızın özellikle kendi sorumlu oldukları iş süreçlerini ilgilendiren hazır raporlara ve grafiklere kolaylıkla ulaşabilmelerini sağlayabilirsiniz. Milyonlarca satırı saniyeler içerisinde raporlayabilme ve esnek filtreleme sayesinde yüksek performansta analizler yapabilirsiniz.
Ciro ve satış miktarı gibi alışılagelmiş raporlama değerlerinin yanı sıra, özellikle perakende sektöründe öne çıkan brüt marj, brüt marj %, Markup, GMROI (Gross Margin Return on Inventory), GMROF (Gross Margin Return on Footage), ortalama satış fiyatı ve sepet derinliği örnek olmak üzere, perakende sektörüne özgü değerleri analiz edebilirsiniz.
Herhangi bir KPI'ın üzerinde iken, detaya inerek buna bağlı KPI'ların analizlerini de hızlıca görebilirsiniz.
Nebim V3'ünüzdeki verilerin geçen yıl/bu yıl/hedef değişim yüzdelerini istediğiniz filtrelerle istediğiniz kırılımlarda raporlayabilir, analizlerinize en kümülatif değerlerden başlayıp en detay verilere inebilir, ürünlerin fotoğraflarına dahi erişebilirsiniz.
Ciro, brüt marj, ortalama satış fiyatı, satış miktarı, metrekare gibi değerlerin ilişkilerini raporlayabilir, mağazalarınıza giriş yapan günlük ziyaretçi sayılarını, giriş sayıları ile ilişkilendirilmiş ciro/fatura sayısı/sepet derinliği gibi değerlerin geçen yıl ile karşılaştırmalarını analiz edebilir ve bu sayede mağazalarınızın metrekare verimliliklerini ve marka verimliliğinizi ölçebilirsiniz.
Satış personellerinizin, satış adeti, ciro, brüt marj, fatura sayısı vb. değerler göre satış performanslarını analiz edebilir, en iyi ve en kötü satış yapan personellerinizi görebilirsiniz. Aynı zamanda personel satışlarınızın ürün hiyerarşisine göre dağılımını analiz edebilirsiniz.
Müşterilerinizin meslek, eğitim ve yaş gruplarına göre alişveriş yapma oranlarını görebilir, alışveriş yapmayan yeni müşterilerinizi analiz edebilirsiniz.
Çalışan sayısı veya yaş ortalamasına göre çalışanlarınızın, eğitim, kıdem, yaş, cinsiyet, askerlik durumlarını analiz edebilirsiniz.
Üretim depo girişleri, üretim, hammadde ve süreç analizlerini önceki yıllar ile karşılaştırabilir, aylık girişlerin ürün kategorileri, firma ve yıl bazında dağılımlarını görebilirsiniz.